خبرهای داغ:
سرپرست بنیاد بویین‌زهرا:

خانواده‌های شهدا در دفاع از آرمان‌های نظام پیشتازند

خانواده‌های شهدا نه تنها در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، بلکه امروز هم در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پیشتازند.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۶۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهرامعلی کشاورزقاسمی سرپرست و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار کردند.
این دیدارها از خانواده شهیدان محمد و قربانعلی محمدخانی و جانباز صمد صمدی در روستای آراسنج، خانواده شهید مهدی اسدی‌رحمانی در روستای عشرت‌آباد و حسین حسن‌خانی در روستای رحیم‌آباد صورت گرفت.
در دیدارهای یاد شده کشاورزقاسمی گفت: شهدا برای اعتلای پرچم اسلام و دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و با ایمان و روحیه‌ی ایثارگری که داشتند، توانستند برابر دشمنان به پیروزی برسند.
این مسوول افزود: شهدا با خداوند متعال معامله کردند و بالاترین مزد که همان شهادت است، نصیب‌شان گردید و همین موجب رستگاری‌ آنها شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا گفت: خانواده‌های شهدا نه تنها در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، بلکه امروز هم در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پیشتازند.
وی با بیان اینکه روحیه‌ی صبوری و پایداری خانواده‌های شهدا قابل تحسین است، افزود: ما طی دیدار با شما عزیزان از این روحیه درس می‌گیریم تا بتوانیم وظایف‌مان را برابر جامعه هدف بنیاد به نحو مطلوبی انجام دهیم.
گفتنی است: در این دیدارها سرپرست و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا از مقام والای خانواده‌های شهدا و جانبازان تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار