خبرهای داغ:
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوين خبر داد:
ابراهیمی گفت:در راستای حساس سازی همگانی برای ارتقای آمادگی مواجهه با مخاطرات و زمینه سازی تغییر نگرش عموم مردم این جمعیت برنامه های آموزشی فشرده و گسترده ای را درسطح استان با همکاری مربیان در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۵۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

تهمینه ابراهیمی، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوين در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، گفت: دومین مرحله آزمون مربیان متقاضی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات " ویژه گروه های اجتماعی" امروز سه شنبه 11 دی ماه با حضور 30 نفر، به‌ صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
وی در ادامه افزود: با عنایت به برگزاری مرحله اول آزمون مربیان متقاضی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات در ماه گذشته و نیاز مجدد استانها به مربیان بیشتر جهت پوشش جامعه هدف، آزمون مذکور برای دومین بار برگزار شد که پذیرفته شدگان در صورت کسب امتیاز لازم ، گواهی مربیگری دریافت می نمایند.
ابراهيمي دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات " ویژه گروه های اجتماعی" را با رویکرد افزایش آمادگی مردم در برابر مخاطرات و حوادث غیرمترقبه دانست و اظهار کرد: در راستای حساس سازی همگانی برای ارتقای آمادگی مواجهه با مخاطرات و زمینه سازی تغییر نگرش عموم مردم این جمعیت برنامه های آموزشی فشرده و گسترده ای را درسطح استان با همکاری مربیان در دستور کار قرار داده است.
وي در ادامه عنوان کرد: آموزش همگانی مردم و توسعه اعتماد از ماموریت های اصلی هلال‌احمر است که تلاش می‌شود برای ارتقای آموزش همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در مواجهه با بلایا تلاش بیشتری انجام شود.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوين جدی گرفتن آموزش ها برای آمادگی در برابر مخاطرات و حوادث مختلف را مهم دانست و در پایان اظهار داشت: با بهره گیری از این آموزش ها مردم میتوانند بهنگام وقوع حوادث علاوه بر محافظت از خود و اطرافیانشان به سایر آسیب دیدگان نیز کمک فوری بدهند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها