خبرهای داغ:
رئیس ستاد دانشگاهی اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۲ هزار نفر از مردم مناطق محروم سپیدان از خدمات پزشکی اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۵۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کوروش عزیزی اظهار داشت: کانون جهادی کیش‌اندیش با برگزاری اردوی دو روزه و با هدف خدمت‌رسانی به مردم مناطق دوردست سپیدان موفق شد تا خدمات پزشکی مطلوب و قابل توجهی را به مردم محروم این مناطق ارائه دهد.

وی گفت: در این برنامه 75 جهادگر با تخصص‌های متنوع پزشکی و در قالب چند گروه با استقرار در مرکز سلامت جامعه شماره یک این شهرستان و با برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی شده، موفق به ارائه خدمات سلامت و پزشکی به دو هزار نفر از ساکنان این مناطق شدند.

رئیس ستاد دانشگاهی اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  افزود: این خدمات در قالب اجرای طرح معاینه رایگان، توزیع دارو، خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره‌های پزشکی رایگان برای مناطق محروم و اقشار کم در آمد شهرستان سپیدان ارائه شد.

عزیزی بیان کرد: اعضای جهادگر این اردو شامل دانشجویان رشته‌های داندانپزشکی، پزشکی، داروسازی، مامایی، پرستاری و پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، زنان و زایمان، جراح عمومی، بیماری‌های اطفال، داخلی، بینایی سنجی و پزشکان عمومی بودند که تمامی خدمات رایگان را به این مردم ارائه کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حضور دو تیم سیار دندانپزشکی در این برنامه جهادی عنوان کرد: همچنین دو گروه دندانپزشکی شامل کلینیک سیار دندانپزشکی، دندانپزشک و دانشجویان این رشته با حضور در روستاهای کمهر و دلخان این شهرستان، خدمات رایگان سلامت دهان و دندان را به مراجعه‌کنندگان ارائه کردند.

او با تقدیر از تمامی معاونت‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرائی همکار در این اردوی دو روزه جهادی از استمرار این برنامه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها