منتظری درنشست " تجربه عبور از فتنه‌ها در ۴۰ سالگی انقلاب" تشریح کرد:
رئیس بسیج اساتید استان گلستان گفت: بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم آگاه و با بصیرت هستند.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۴۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، غلامرضا منتظری در نشست بصیرتی با عنوان تجربه عبور از فتنه‌ها در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با تشریح چگونگی شکل‌گیری فتنه ۸۸  اظهار کرد: به لطف خداوند بزرگ، شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران آنچنان بر جهان سایه افکنده که بر تن مخالفان و دشمنان لرزه انداخته است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ اولین تجربه اروپا و آمریکا برای فروپاشی انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: این فتنه در حقیقت تشکیل حزبی جدید بود که از سوی دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران و خودفروختگان داخلی در عصر معاصر شکل گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان در ادامه به تشریح وجه مشترک فتنه ۸۸ با انقلاب‌های رنگین و مخملی در سه کشور اوکراین، قرقیزستان و گرجستان پرداخت و افزود: بستر انتخابات یکی از بارزترین دست‌آویزهای دشمنان بود که ما اجرای آن در انتخابات سال ۸۸ را شاهد بودیم.

منتظری در ادامه لطف خداوند، بصیرت و حضور آگاهانه و خودجوش مردم ولایتمدار را از عوامل خنثی شدن فتنه ۸۸ برشمرد و افزود: بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند که در روز ۹ دی نمادی از غیرت ملی خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه ولایتمداری فقط به حرف و شعار نیست، افزود: فردی که خود را ولایتمدار می‌داند باید در عمل نیز به این باور پایبند باشد که نسخه نجات ما پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، چراکه دشمنان هنوز هم درصدد توطئه و فتنه‌های جدید هستند.

رئیس بسیج اساتید استان گلستان در پایان افزود: دشمنانی که تاکنون در حوزه جنگ سرد از کودتا، ترور، تحریم و جنگ تحمیلی برای فروپاشی نظام کوتاهی نکرده‌اند هم‌اکنون به دنبال گسست پیوند بین امام و ملت‌ هستند و این وظیفه ما دانشگاهیان است که با بصیرت‌افزایی و آگاهی مردم به ویژه جوانان، از بروز فتنه‌های احتمالی پیش‌رو پیشگیری کنیم.

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان گلستان

ارسال نظرات