معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور تاکید کرد: مه شهرستان‌ها باید فضای دهه فجر را داشته و مراسمات مختص شهر‌ها نباشد بلکه در حاشیه شهر و روستا‌ها برنامه‌های ویژه پیش بینی شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۴۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور و دیگر اعضای ستاد، در محل سالن عطار این فرمانداری برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور اظهارکرد: دهه فجر بزرگترین جشن انقلاب اسلامی است و این دهه یک جشن ملی است که یادآور هویت و عزت و آرمان‌های انقلاب برای ما می‌باشد.

سعید شیبانی با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی باید برای جامعه و به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ادارات در کنار هم و همراه با هم بایستی در حوزه‌های مختلف این مناسبت را گرامی داشته و با ایجاد هماهنگی، همکاری و هم افزایی، پاسخگوی مردم بوده و پاسخگویی به گونه‌ای باشد که امید را در مردم تقویت کند.

شیبانی یادآورشد: باید فضاسازی شهری و ایجاد شور و نشاط میان مردم، جامعه دانشگاهی، بانوان و جوانان در این ایام صورت پذیرد.

وی عنوان کرد:همه شهرستان‌ها باید فضای دهه فجر را داشته و مراسمات مختص شهر‌ها نباشد بلکه در حاشیه شهر و روستا‌ها برنامه‌های ویژه پیش بینی شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور تصریح کرد: بایستی برنامه‌های گسترده، با کیفیت، متعدد و متنوع با رویکرد فرهنگی و اجتماعی برای اقشار مختلف مردم برگزار شود به همین دلیل کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان نیشابور با بهره گیری از تمام امکانات باید در این زمینه فعال باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها