قشرهای مختلف مردم جم با حضور در تجمع حماسه ۹ دی و با سر دادن شعارهای انقلابی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان­ های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تأکید کردند.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۲۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، مردم شهرستان جم در این تجمع که در حسینیه شاهنشین جم و با عنوان «یادواره شهدای بصیرت» برگزار شد بر مقاومت در برابر توطئه‌های جدید دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند.

مردم در این تجمع با سر دادن شعار‌های «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم»، «ما ذوالفقار حیدریم، مطیع  امر رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «حمایت از ولایت، رمز نجات ملّت»، «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» و «مرگ بر سازشکار» انزجار خود را نسبت به دشمنان انقلاب اسلامی اعلام و هرگونه حرکت نابه­ جا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

ملّت ایران در ۹ دی از امتحان الهی سربلند بیرون آمد

امام جمعه جم در این تجمع گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملّت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایت و مظهر خروش برآمده از بصیرت مردمی است که همواره سربلند و جاودانه تاریخ بوده ­اند.

حجت الاسلام محمّد گنجی افزود: نهم دی روز استقامت امّت اسلامی و روز ولایتمداری است و روزی است که ملّت ایران از امتحان الهی سربلند و پیروز بیرون آمد.

وی اظهار کرد: پیام حماسه ۹ دی نمایش قدرت ولایی و عاشورایی مردم ایران در برابر مستکبران جهان است و اولویّت امروز ما نیز هوشیاری مردم و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام گنجی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با شیوه­ های مختلف به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و یکی از شیوه‌هایی که در این راه استفاده کردند ترور شخصیّت ­ها بود به طوری که ۱۷ هزار شهید ترور داریم که آمار بسیار بالایی است.

وی یادآور شد: دشمنان با تحریک قومیّت­ ها، جنگ هشت ساله، تحریم ­های اقتصادی و ... به دنبال ضربه زدن به نظام بوده­ اند امّا در ۴۰ سال گذشته همه­ ی نقشه ­های آن­ ها با بصیرت مردم نقش بر آب شده است.

گنجی با اشاره به حوادث سال ۸۸ اذعان کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم در انتخابات سال ۸۸ شرکت کرده بودند و این موضوع پشتوانه بزرگی برای نظام اسلامی بود ولی روزنه ­ای که ایجاد شد دشمنان را به فتنه امیدوار کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات ۸۸ مردم دو دسته شدند و عدّه ­ای به عنوان پیروز و عدّه ­ای هم شکست خورده روبروی هم قرار گرفتند که این مسئله باعث شد دشمنان تمام امکانات خود را بسیج کنند تا از طریق این روزنه و اختلافات بتوانند کشور را به هم بریزند.

امام جمعه جم در پایان با تأکید بر این که لازم است هر سال ۹ دی را گرامی بداریم، افزود: مردم همیشه پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند امّا دشمنان همواره در این سال ­ها شکست خورده­ اند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها