خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

پیشرفت ۶۵ درصدی در تعهد ده هزار هکتار اجرای سامانه آبیاری نوین استان

حبیبی گفت:از ده هزار هکتار تعهد اجرای سامانه آبیاری نوین استان در سال ۹۷، پیشرفت ۶۵ درصدی داشته ایم که تا پایان دی ماه به هفتاد درصد خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۱۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ستاد ساماندهی آبیاری نوین استان به ریاست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در سالن جلسات امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران بخش کشاورزی برگزار شد.

حبیبی در این جلسه بیان کرد:از ده هزار هکتار تعهد اجرای سامانه آبیاری نوین استان در سال ۹۷، پیشرفت ۶۵ درصدی داشته ایم که تا پایان دی ماه به هفتاد درصد خواهد رسید.

وی گفت:این فرصت محدودی است که باید از آن استفاده کنیم لذا این تعهد استان را پایبند باشیم و به تفکیک شهرستانی امور مربوط به آبیاری اراضی انجام شود.

معاون امور اقتصادی استاندار با اشاره به پیشرفت کار در باغ گردو آقای درخشان اظهار کرد:باغ گردوی درخشان، از لحاظ فنی و مهندسی به هر جمع بندی رسیده باشد، ما حمایت می کنیم.

حبیبی عنوان کرد:ما به دنبال اکولوژی و توسعه فضای بخش کشاورزی هستیم و با حمایت از توسعه آبیاری نوین، حوزه کشاورزی گسترش می یابد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به مردم افزود:مردم باید در جریان قرار بگیرند تا همکاری و مشارکت داشته باشند و بدانند زمان این امر محدود است و کسانی که آمادگی اتمام طرح را دارند در الویت قرار می گیرند.

معاون امور اقتصادی استاندار ضمن اشاره به وظایف دستگاههای مربوطه اضافه کرد:جهاد کشاورزی تعهد ده هزار هکتار استان را محقق کند. دستگاههای خدمات رسان نیز بدون فوت وقت باید در جهت انجام این امر تلاش کنند.

حبیبی تصریح کرد:ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که هر آنچه امکان دارد اراضی استان به آبیاری نوین مجهز شود و هر چه این موضوع افزایش یابد مشکلات بخش آب و کشاورزی بهتر و سریعتر رفع می شود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار