مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع بسیجیان پایگاه حضرت معصومه(س) در مسجد فره کوینک هادیشهر، بسیج را مهم ترین عامل گره گشای مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۱۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی صمددوخت با اشاره به ماهیت بسیج، صهیونیزم جهانی را دشمن اصلی بسیج خواند و گفت: بسیج تنها مدافع و بزرگترین مانع در مقابل نفوذ طراحی شده توسط دشمنان جمهوری اسلامی است و به همین علت مدام در مرکز تبلیغات سوء دشمن قرار دارد.

وی تلاش برای تضعیف بسیج را بیهوده دانست و تاکید کرد: هرکسی چه در داخل و چه در خارج از کشور برای تضعیف بسیج تلاش کرده است به بدترین شکل ممکن شکست خورده، چون بسیج در عمل توانمندی بالای خود را بارها به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام صمددوخت، نقش بسيج را در تحقق اقتصاد مقاومتي بسيار مهم و تاثيرگذار خواند و اظهارداشت: بسيج به هر ميزان که در مسئله اقتصاد مقاومتي ورود پيدا کند مي تواند در عملياتي کردن فرامين رهبرمعظم انقلاب و ياري رساندن به دولت ، نقش آفرين و تاثيرگذار باشد.

وی با بیان این که فرهنگ بسیجی در جامعه باید بیش از بیش در بین مردم نهادینه شود بیان کرد: وجود تفکر و روحیه بسیجی در تمام حوزه ها می تواند برای مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی گره گشا باشد لذا باید این امر مهم در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان یادآور شد: تفکر بسیجی برگرفته از اعتقاد به مهدویت و فرهنگ عاشورایی است پس باید با این تفکر پیش رویم تا این کشور را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

ارسال نظرات