حجت‌الاسلام جعفر جنتی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: اوقاف به عنوان متولی امور موقوفات اقدامات متعددی در راستای احیای موقوفات و توسعه آنها انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۷۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از انواع موقوفات مربوط به حوزه سلامت و درمان است، تصریح کرد: استان زنجان نیز 15 موقوفه در حوزه سلامت دارد که بسیار شاخص و ارزشمند است.
وی در ادامه به همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها در حوزه سلامت و افزایش موقوفات تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه سلامت وزرای کاربلدی انتخاب شده و هر دو فعالیت‌های خوبی داشته‌اند.
جنتی با اشاره به حضور وزرای بهداشت در مناطق محروم به منظور خدمت‌رسانی بیان کرد: امیدواریم این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر اماکن و مطالبات اوقاف افزود: این امر موجب خدمت‌رسانی بهتر می‌شود.
وی در ادامه از مطالبه 108 میلیارد تومانی اوقاف از نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و تصریح کرد: تسویه مطالبات موجب خدمت‌رسانی بهتر می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همواره به دنبال گسترش خدمات خود در مناطق مختلف بوده است، اظهار کرد: در همین رابطه هم اکنون در ۳۶۵ نقطه به صورت اینترنتی امکان ثبت دارو و درمان وجود دارد.
پرویز قزلباش با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت‌های وقف می‌توان نسبت به گسترش مراکز پزشکی کمک کرد، گفت: در همین راستا باید از ظرفیت‌های موجود استان استفاده کرد.

ارسال نظرات