خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام هاشمی شاهرودی گفت: نیت خالصانه در عمل و خدمت بی‌منت و برای خدا کار کردن از تأکیدات حاج‌آقا بود و می‌فرمودند «برای خدا کارکنید خدا هم برای شما کار می‌کند».
کد خبر: ۹۰۹۶۳۶۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید علا هاشمی شاهرودی، ظهر روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت ارتحال حضرت آیت‌الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در میامی و با حضور علما و فضلای این شهرستان به میزبانی مسجد جامع شهر میامی، با اشاره به خاطرات و توصیه‌های حضرت آیت‌الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) به فرزندان اظهار داشت: یکی از نصیحت‌هایی که همیشه حاج‌آقا به فرزندان داشتند این بود که بهترین عبادت خدمت به مردم در هر منصب، لباس و جایگاه است.

فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد: مرحوم والد تأکید داشتند تا جایی که می‌توانید خدمت کنید و همه‌جا خدمت به پول نیست، گاهی اوقات نوازش یک یتیم است.

وی افزود: نیت خالصانه در عمل و خدمت بی‌منت و برای خدا کار کردن از دیگر تأکیدات حاج‌آقا بود و می‌فرمودند که برای خدا کارکنید خدا هم برای شما کار می‌کند.

به گزارش حوزه نیوز حجت‌الاسلام هاشمی شاهرودی با بیان اینکه با برخی از کارهای ناپسند نام اسلام را تخریب نکنیم، خاطرنشان کرد: هر مشکلی هست از شیوه مسلمانی ماست و اسلام به‌شخصه مشکلی ندارد.

ارسال نظرات