مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی ( عج) استان گفت: فتنه 88 یک نقشه طراحی شده توسط فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی بود که حاصل سالها برنامه ریزی و طرح ریزی فتنه گران قبل از انتخابات بود ولی غافل از اینکه مردم حامی انقلاب و پشتیبان ولایت است و با وحدت وهمدلی طومار فتنه گران را نقش برآب می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۵۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام بیگدلی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در شهر زرین آباد، اساس و بنای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی را ولایت فقیه و پشتيباني هوشیارانه مردم دانست و اظهار کرد: یکی از نقاط مهم انقلاب اسلامی انتخابات است که مردم سرنوشت خود را مشخص می کنند و این ثمره انقلاب است که حاکمیت و انتخاب سرنوشت بدست خود مردم است.

وی نقطه قوت نظام اسلامی استقلال و عدم وابستگی به کشوری دانست و ادامه داد :انقلاب اسلامی وابسته به مردم است و مردم باید هوشیار و همیشه در صحنه و پشتیبان رهبری باشند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) به مشکلات اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: مردم همواره پای انقلاب ایستاده اند و حامی انقلاب هستند و باید مسئولین درکنار مردم باشند و با تلاش بی وقفه و همت بلند، چاره ای برای حل مشکلات آنان کنند.

حجت الاسلام بیگدلی راه حل اقتصادی برای بیرون رفت از مشکلات اقتصادی را خود باوری و کار خالصانه برای خدا دانست و افزود: مردم و مسئولین باید با حفظ وحدت، با رهبری همراه شوند و با توطئه های دشمنان نظام مقابله کنند.

ارسال نظرات