خبرگزاری بسیج: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان ری، 11 دیماه در بخش حسن آباد با حضور جمعی از مسئولان، مریبیان و دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۸۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در ابتدای این برنامه حجت الاسلام سید رحیم موسوی در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه کتابخوانی گفت: ایجاد باشگاه های کتابخوانی از مصوبات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امسال ده ها باشگاه کتابخوانی در مدارس، مراکز بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شد و این طرح موج جدیدی از فرهنگ مطالعه در شهرستان ری ایجاد کرد که به توسعه کتابخوانی کمک قابل توجهی نمود.

وی افزود: در چندین سال گذشته برنامه های مختلفی با همکاری سایر نهاد ها برگزار شد که شهرستان ری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان شهر نمونه کتابخوانی و نامزد پایتخت کتاب ایران معرفی شد.

در ادامه دو تن از نویسندگان در سخنانی به تشریح چگونگی راه و روش نویسندگی برای نوجوانان پرداختند.

همچنین ریحانه براتی، حنانه براتی، نازنین فاطمه طاهری، زهرا قربانی و محمد خزایی نیز به عنوان برگزیدگان جام باشگاه های کتابخوانی معرفی شدند.

علاوه بر این از محمدرضا جرأت، زهره شفیعی،، مهدی کیوان، فرشته فتحی پور، زهرا گلشنی، فاطمه سپهری، ام سلمه گلشنی، ناصر حاجی زاده، زهره نهاوندی و فاطمه اینانلو به عنوان تسهیلگر و مربی جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان ری در سال 1397 تجلیل شد.

 

ارسال نظرات