خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اجرای خیابان ورزش با محوریت بازی های بومی – محلی صبح روز جمعه 14 دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۷۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: خیابان ورزش با اجرای بازی های بومی – محلی ؛بازیها و مسابقات مفرح خانوادگی؛ بازی های بنری؛بازیهای مهارتی حرکتی؛ بازی های فکری ؛ بازی های توپی و راکتی و مسابقات مهارتهای فردی روز جمعه 14 دی ماه از ساعت 9 تا 11 صبح در خیابان مدرس مقابل مرکز ری شناسی اجرا می شود.

افشار افزود: بازی های خیابانی با محوریت اجرای بازی های بومی – محلی برای تمامی سنین تدارک دیده شده است تا ضمن آشنائی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان با ورزش و بازی های بومی شاهد افزایش مشارکت آنان در ورزش همگانی باشیم.

وی گفت: خیابان ورزش جایی است که همگان بدون توجه به جنسیت ،قومیت ،طبقه اقتصادی – اجتماعی و صرفاً به خاطر هدف مشترک ورزش و فعالیت بدنی گرد هم می آیند.

افشار هویت بخشی به محلات با مشارکت شهروندان در بازی های بومی و محلی؛ مشارکت کلیه اعضای خانواده در فعالیتهای ورزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده؛ توسعه و ترویج تفریحات ورزشی کم هزینه و در دسترس؛ هدفمند کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ؛ افزایش نقش مشارکتی لایه های مختلف اجتماعی در غنی سازی اوقات فراغت و  احیای بازی های بومی و محلی در میان کودکان و نوجوانان را از اهداف این برنامه عنوان کرد.

این گزارش حاکی است لی لی، طناب کشی،هفت سنگ،وسطی ؛ فوتبال دستی؛ تنیس روی میز؛ بدمینتون ؛بسکتبال؛والیبال؛ شطرنج؛ دارت؛ بهکاپ؛گل کوچیک و روپایی از جمله بازیهای تدارک دیده شده در این روز است. 

در حاشیه این برنامه با هماهنگی مرکز ری شناسی غرفه های متنوع هنری و صنایع دستی شامل نقاشی، خطاطی، نقاشی خط، گلیم بافی، ویترای، صنایع چوب، ستاد گردشگری و... در مقابل این مرکز برپا می شود .

خیابان ورزش با هماهنگی اداره ورزش و سلامت شهرداری منطقه 20 روز جمعه 14 دی ماه ساعت 9 تا 11 صبح در خیابان مدرس ،میدان مدرس، مقابل مرکز ری شناسی اجرا می شود و شهروندان علاقمند می توانند بدون محدودیت سنی در این برنامه شرکت کنند.

 

ارسال نظرات