خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در جلسه شورای معاونان و مدیران این منطقه که در سالروز حماسه 9 دی برگزار شده بود، این روز را نقطه عطف تجدید میثاق و پیمان با ولایت و رهبری دانست و سکوت خواص و افراد با بصیرت تاریخ اسلام را زمینه ساز قیام عاشورا و شهادت عزیزترین آدم های کره خاکی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۶۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با اشاره به سالروز 9 دی و روز بصیرت گفت: هدف از نامگذاری این روز به نوعی تجدید بیعتی بود که در سال 88 با رهبری نظام انجام شد که مردم و تمام ارکان سیاسی ،در این روز با اجتماع خودشان مجدداً با مقام معظم رهبری و آرمان های نظام اسلامی، تجدید بیعت کردند.

وی افزود: با مرور تاریخ،عمدتا هرجا خواص و  افراد صاحب بصیرت ساکت نشستند، مسیر اصلی حرکت جامعه متوقف شد و در جریان ثقیفه نیز به واسطه عدم حضور افراد با بصیرت، واقعه عاشورا رخ داد و باعث شد عزیزترین آدم های کره خاکی به درجه شهادت نائل شوند .

افشار با بیان اینکه ما به عنوان افراد شاغل در یک سازمان خدمات رسان و وظیفه روشنگری داریم گفت: امید است با تلاش خدمتگزاران این منطقه ، زحمات چهل ساله نظام برجسته تر از پیش و خدمات رسانی به شهروندان بارزتر شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در شهرری 10 هزار خانواده ایثارگر ساکن هستند و ما به نوعی وامدار و مدیون ایثارگران و خانواده های آنها هستیم گفت: امید است به برکت وجود حضرت سید الکریم، توفیق آن را بیابیم که خدمتگزار خوبی برای این قشر و سایر شهروندان شهرری باشیم.

افشار در ادامه به مباحث مدیریتی جاری در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت:مدیریت از 4 زیر مجموعه شامل برنامه ریزی، کنترل، اجرا و اقدام اصلاحی تشکیل شده است.

شهردار منطقه 20 افزود: در سازمان شهرداری نیز برنامه ها در قالب برنامه های عملیاتی و در سطح بالاتر برنامه های راهبردی که متاثر از اسناد بالادستی شهرداری تهران است تدوین شده و سپس بحث اجرا ، کنترل و در نهایت اقدامات اصلاحی مطرح می شود.

 

ارسال نظرات