زاکانی در جمع دانشجویان پردیس کشاورزی کرج:

آمریکا از نقش الگوسازی ایران در منطقه بیم دارد

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل دعوای آمریکا برسر این است که آن‌ها نمی‌خواهند انقلاب اسلامی الگوسازی کند.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۵۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نشستی هفته بصیرت که در جمع دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا در تمام صحنه‌ها از ما شکست خورده است.

 آمریکا از نقش الگوسازی ایران در منطقه بیم دارد

زاکانی به سفر مخفیانه ترامپ به عراق اشاره کرد و گفت: در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا مخفیانه به عراق سفر می‌کند و در پایگاه نظامی آمریکا مستقر می‌شود، وقتی از رئیس جمهور عراق دعوت به دیدار می‌کند، از او استقبالی نمی‌شود و همه این‌ها نشانه شکست خوردن آمریکا در منطقه است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی که بدون دعوت به سوریه آمده، شرط خروج خود را از این کشور، خروج ایران از آن می‌داند؛ در حالیکه ایران به دعوت دولت سوریه در این کشور حضور دارد.

وی با بیان اینکه فقر و تبعیض اجتماعی دو مساله مهمی است که باید به آن توجه کنیم، افزود: ممکن است برای سال آینده دشمنان برنامه داشته باشند؛ باید مراقب باشیم از اینکه فتنه شان از چه جنسی است.

زاکانی با بیان اینکه جنس فتنه ۸۸ اعتقادی بود و اسلام، ملت و رهبری را نشانه گرفته بودند، افزود: فتنه گران به آمریکا و حامیانش نشان دادند که ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب را می‌توان نشانه گرفت.

وی به نفش خواص در جهت دهی به دشمنی آمریکا اشاره کرد و گفت: برخی از خواص مردم را به ابهام انداخته بودند، برخی سکوت کرده بودند با این حال عمق برخوردهایشان یک جانبه بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در صحنه خارجی از استقلال ما ناراضی است، افزود: ما نقش حیاتی آن‌ها را در منطقه قطع کرده ایم؛ اصل دعوای آمریکا برسر این است که آن‌ها نمی‌خواهند انقلاب اسلامی الگوسازی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها