سرهنگ پاسدار حسین رجبی گفت: امروز سنگر مقاومت ملت ایران در برابر جبهه کفر و استکبار در سوریه و عراق است و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که سنگر ایستادگی در برابر دشمن را به مرزهای رژیم اشغالگر قدس رسانده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۲۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدارحسین رجبی معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در جمع بسیجیان روستای اسفندان از توابع شهرستان کمیجان گفت:مردم هوشیار، متدین و انقلابی ایران اسلامی علیرغم همه تلاش‌های دشمن با حضور گسترده خود علاوه بر ناامید کردن دشمن نشان دادند که در مقابل دسیسه‌های آنها همچنان استوار ایستاده‌اند.

وی افزود:دشمنان قصد دارند تا با وارد کردن فشارهای اقتصادی این مردم را از انقلاب مایوس کنند اما مردمی که 8 سال در برابر شرق و غرب ایستادگی کردند هرگز به خاطر مادیات و فشارهای اقتصادی خم به ابرو نیاورده و با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری از این گردنه سخت نیز عبور خواهند کرد.

سرهنگ پاسداررجبی اظهارکرد:در جنگ صفین همین مسلمانان نماز خوان، قرآن خوان، نماز شب خوان و مسجدی های بی بصیرت در مقابل مسلمان ایستاده و جنگیده مثل عمّارهائی بودند که با بصیرت افزائی و روشنگری، مرز حق و باطل را مشخص کردند.

وی بیان کرد:امروز هم اگر عمار ها وارد میدان نشوند، کشور به بلائی یدتر از فتنه ۸۸ مبتلا خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز نهم دی ماه روز بازخوانی مشق کربلا بود گفت: روز 9 دی به دنبال یک حرکاتی صورت گرفت که یک عده ای فریب خورده با دستور گرفتن از ایادی استکبار و ارتجاع منطقه وضعیت خاصی را در کشور به وجود آوردند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله تصریح کرد:آمریکا و استکبار سراغ افرادی رفتند که سابقه خدمت به انقلاب را داشتند اما زیاده طلبی ها، منیت ها و خودخواهی ها باعث شد تا این افراد درخدمت دشمن قرار بگیرند و دچار غفلت شوند.

وی در پایان رمز ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی را در اتحاد، انسجام، دفاع از ولایت و رهبری دانست و گفت: ما باید در جای جای ایران اسلامی زیر چتر ولایت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات