جمالی کارشناس ارشد سیاسی در گفتگو با بسیج:

ظرفیت "مردم پایه" بودن انقلاب اسلامی در این چهل سال باعث استحکام آن شده است/ چشم امید دشمنان در فتنه 98 به اختلافات داخلی است

کارشناس ارشد سیاسی و استاد یار دانشگاه گفت: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که این انقلاب "مردم پایه" است و ظرفیت مردمی انقلاب در این چهل ساله باعث مستحکم شدن آن شده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۱۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ باقر جمالی کارشناس ارشد سیاسی و استاد یار دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: امروز دشمنان ملت با همه توان خود و به کارگیری تمام ظرفیت ها و ابزارهای خود به میدان آمده اند، دشمنان هنگامی که تحریم ها را دوباره به سمت ایران آوردند عده ای از داخل چراغ سبز دادند که ملت ایران با فشار تحریم رفتار خود را عوض خواهد کرد.

وی افزود: حماسه نهم دی الگویی موفق برای عبور از بحران های جدید و فتنه های آینده است، در فتنه 88 عده ای در داخل که سابقه مسئولیت های حکومتی داشتند به دشمنان چراغ سبز تحریم و ایجاد شلوغی در داخل برای تغییر رفتار دادند که سیلی محکمی توسط ملت خوردند و همین حماسه باعث شد جاسوسان فتنه 88 برای همیشه به زباله دان تاریخ بپیوندند.

این کارشناس ارشد سیاسی بیان داشت: امروز دشمنان به ملت می گویند که اگر اقتصاد و معیشت می خواهند باید مقابل نظام بایستند،در حالی که آنها فراموش کردند ملت ایران برای دفاع از وطن چهل سال است مردانه دفاع می کنند و هرجایی برای انقلاب احساس خطری کنند در میدان هستند.

وی افزود: امروز وظیفه نخبگان این است که در برابر هرگونه تخریب نظام و حاکمیت باید روشنگری داشته باشند و دفاع از ارزش ها و تقویت باورهای درونی مردم را فراموش نکنند.

جمالی تصریح کرد: ترویج و حفظ وحدت میان دولت و ملت از شاخصه های تقویت باور مردم به کارآمدی حکومت و انقلاب اسلامی است که باید در دستور کار نخبگان و تریبون داران جریان انقلابی قرار گیرد.

وی افزود: دشمنان در درجه اول به دنبال ضربه زدن به امنیت پایدار در داخل هستند،از این رو وقتی ملت ایران متوجه می شوند امنیت و استقلال آنها دچار تهدید قرار گرفته است شجاعانه به میدان می آیند، همانطوری که در دفاع مقدس شاهد آن هستیم که جوانانی از کوچه و بازار و زورخانه ها و حتی آن دسته که در کاباره های بودند برای دفاع از وطن و ناموس خود به میدان آمدند.

این کارشناس ارشد جوان ادامه داد: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که این انقلاب "مردم پایه" است و ظرفیت مردمی انقلاب در این چهل ساله باعث مستحکم شدن آن شده است، از بسیج مردمی در پیروزی انقلاب و دفاع مقس تا فتنه 78 و 88 همگی مردم پایه هستند.

وی تأکید کرد: امروز برای عبور از بحران های اقتصادی باید باور قلبی به ظرفیت مردم پایه ای انقلاب داشته باشیم و اقتصاد کشور را بر پایه اقتصاد مقاومتی پی ریزی کنیم تا مردم بتوانند در اقتصاد مشارکت داشته باشند و معضلاتی مثل بیکاری،تولید،تورم و... را برطرف کنند.

این محقق جوان در پایان با اشاره به نقشه های دشمن در تخریب ولایت فقیه خاطر نشان کرد: فتنه 88 نشان داد هر زمان ما به توصیه های حکیمانه امام خامنه ای گوش داده ایم موفق شده ایم و هر زمانی که لجاجت داشتیم نتوانستیم در برابر دشمنان پیروز شویم، فتنه 98 دشمنان چشم امیدشان به اختلافات داخلی است و می خواهند این باور را تلقین کنند که رهبری مقابل معیشت مردم است و باید از آن عبور کرد.

ارسال نظرات