مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سرهنگ شاکرمی ، بیان داشت: ما در سال آینده کنگره 3 هزار شهید استان ایلام را برگزار خواهیم کرد و به همین دلیل باید به گونه ای عمل کنیم تمام فضای شهر ایلام یاد آور دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۰۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، گفت:  بنده این افتخار را داشتم به مدت ده سال به عنوان یک سرباز در خدمت فرمانده ی دلاور و یادگار هشت سال دفاع مقدس ، سردار حسینی ، باشم .

 وی بیان داشت: تجلیل از سردار حسینی ، تجلیل از تمام ایثار گری ها در استان ایلام است ، سردار حسینی در تمام عرصه های نبرد در دوران دفاع مقدس در استان ایلام حضور فعال داشتند و وجود ایشان برای استان ، یک نعمت بود و ما امروز بیشتر از گذشته به چنین شخصیت هایی نیاز داریم و ما اگر بخواهیم به قله های پیشرفت و اهداف خود دست پیدا کنیم قطعا به وجود این عزیزان نیاز خواهیم داشت.

سرهنگ شاکرمی ، اظهار کرد: امروز بهترین استکبار ستیزی توجه به مردم است و باید بگونه ای در میان مردم حضور داشته باشیم و به آنها رسیدگی کنیم که  از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد و نا امید نشوند.

وی افزود: تمام زیر ساخت ها برای خدمت رسانی در تمام بخش ها آمده است و ما نیازمند پیگیری و تلاش مستمر مسئولین هستیم که  با حضور فعال خود اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، بیان داشت: ما در سال آینده کنگره 3 هزار شهید استان ایلام را برگزار خواهیم کرد و به همین دلیل باید به گونه ای عمل کنیم  تمام فضای شهر ایلام یاد آور دفاع مقدس باشد.

وی در ادامه گفت : سپاه دارای یک ظرفیت عظیم و بزرگ است و آماده است که با کمک همه دستگاهها در راستای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت پایدار در استان ایلام تمام توان خود را به کار گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، عنوان کرد: ما در حوزه جنگ سخت دارای توان بسیار خوب هستیم و  علاوه بر امنیت استان در تامین امنیت شمال غرب کشور هم مسئولیت داشته ایم ، در زمینه کارهای جهادی هم کارهای بسیار بزرگی را انجام داده ایم.

سرهنگ شاکرمی خطاب به مسئولین گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های بزرگ در زمینه نفت و گاز است اما متاسفانه مدیریت این منابع در اختیار استان ما نیست و توسط استان های همجوار مدیریت می شود و متاسفانه نیروهای بومی استان در این بخش بکارگیری نمی شوند لذا وظیفه ما است که در جهت اشتغال نیروهای بومی و تبدیل این ظرفیت های خدادادی به فرصت ، تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: از مسئولین استانی انتظار داریم که در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی و زیرساختی  یادمان های دوران دفاع مقدس در مرز مهران تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات