مستند زندگی شهید داوود جوانمرد اولین مدافع حرم از رسانه ملی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۰۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر روابط عمومی‌بسیج سازمان صدا و سیما بااعلام این خبر اظهار کرد:آیین رونمایی از مستند یلدا و ستاره ۵ دی ماه در سالن رضوان برگزار شد.

هادی نباتی نژاد با بیان اینکه این مستند زندگی شهید داوود جوانمرد، اولین شهید مدافع حرم رسانه ملی را از کودکی تا شهادت روایت می‌کند، گفت: در این مراسم خانواده و همرزمان شهید،رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا،رییس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما،و معاون توسعه و فناوری صدا و سیما حضور داشتند.

وی در ادامه مدت زمان این مستند را ۶۰ دقیقه اعلام و بیان کرد: یلدا و ستاره ابتدا از شبکه ۵ سیما و پس از آن از دیگر شبکه‌ها پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی‌بسیج سازمان صدا و سیما ادامه داد: در این مراسم بخش هایی از این مستند پخش و خاطرات این شهید توسط سخنرانان بیان شد.

نباتی نژاد با بیان اینکه آیین رونمایی از یلدا و ستاره با استقبال خوبی برگزار شد گفت: خانواده شهید جوانمردی از مرکز بسیج صدا و سیما و تهیه کننده این مستند تشکر کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید جوانمردی به پاس‌ مجاهدت های این شهید تقدیر شد.

جوانمرد اولین شهید مدافع حرم رسانه‌ملی است که در قسمت معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما مشغول بود و داوطلبانه راهی سوریه و شهید شد.

سبک مستند یلدا و ستاره پرتره و ساختارش مصاحبه‌محور است. در این مستند سعی شده تمام اعضای خانواده، همکاران و همرزمان شهید حضور داشته باشند و از سبک زندگی جوانمردی بگویند.

ارسال نظرات