خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: امروز دشمن ترسش از لبنان و مقاومت منطقه نیست بلکه ترسش از شکل گیری اندیشه حزب الله در واشنگتن و فرانسه است.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۵۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ الماس پویامنش معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در نشست بصیرتی خواهران که در شهرستان البرز یرگزار شد اظهار کرد: آنچه دشمنی دشمنان را علیه ما تشدید می کند و وقایعی نظیر 8 سال دفاع مقدس را بر ما تحمیل می نماید اندیشه انقلاب ما است.
وی ادامه داد: مردم می دانند چرا نظام را رها نمی کنند، چرا هر زمان فتنه می شود پا پس نمی کشند بلکه محکم تر می ایستند چون حفاظت از انقلاب و اسلام را رسالت خود می دانند .امروز هم ما امدیم و رسالت خود را انجام داده ایم .
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز دشمن ترسش از لبنان و مقاومت منطقه نیست بلکه ترسش از حزب الله و شکل گیری اندیشه حزب الله در واشنگتن و فرانسه خواهد بود.
پویا منش تبیین کرد: این ملت یک وجب از خاک کشورش را به دشمن نداد، زن و مردم با تمام توان و قوه الهی به پیش رفتند تا توانستند یک مقاومت شکوهمند را به نمایش بگذارند، امروز این جبهه های نبرد در برابر هجمه فرهنگی باید تشکیل شود چرا که بارها توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است که الان جنگ فرهنگی است .
وی ابراز کرد: دشمن به دنبال از بین بردن نسل این انقلاب و اندیشه انقلابی است اما دشمن بداند که این انقلاب دوبال دارد یک گذشته سرخ و اندیشه حسینی و یک بال دیگر ولایت و نگاه به آینده سبز مهدوی است .
این مسوول تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دنبال ارسال فرهنگ این انقلاب به کشورهای دیگر است،ما میخواهیم اندیشه اسلامی و باور به ولایت مهدوی در سراسر جهان گسترده شود و ان شا الله در این راه از امداد های خداوند متعال بهره مند می شویم.
این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در فتنه سل 88 نیز دشمن می خواست که باور های این مردم را از بین ببرد ولی در 9 دی ماه همان سال دیدیم که خروش یکپارچه مردم شکل گرفت و غیرت دینی و باور، بار دیگر این مردم را به دفاع از عقیده وا داشت.
پویا منش در بهش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط اقتصادی روز کشور مطرح کرد: دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است. دشمن بهتر از ما می داند که قدرت غرب در حال فرو پاشی است لذا به دنبال روزنه خاص است تا ضربه ای به ما بزند و از این روند جلوگیری کند.
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: دشمنان در اتاق های فکر برای نابودی این کشور دائما در حال برنامه ریزی هستند، گاه برجام ،گاه تحریم های اقتصادی، با این حال دشمن بداند جلوی این قیام اسلامی را نمی تواند بگیرد مردم ما آگاه هستند و می دانند وعده خدا حق است .
این مسوول ابراز کرد: دولت باید از این مردم حمایت کند باید کسانی که در کنارش دولتند و اندیشه های لیبرالی دارند کنار گذاشته شوند، این حداقل انتظار مردم است.
وی گفت: ما مردم از رییس جمهور انتظاراتی داریم چون در تاریخ چهل ساله انقلاب همه تلاش کردیم و خون هایی ریخته شده است لذا آنهایی که از خط ولایت فاصله گرفتند از خود جدا کنند، کسی که از رهبری فاصله میگیرد دشمن این انقلاب است، هر کسی از این اصول و ارزش ها فاصله بگیرد باید کنار گذاشته شود.
پویا منش یادآور شد: دشمن دوست ندارد ما جشن چهل سالگی بگیریم . دشمن دوست ندارد دستاوردهای نظام گفته شود ولی رسالت همه ما است که این دستاورد ها را تبیین کنیم.
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نصریح کرد: زمانی تمام منابع این کشور به دست آمریکایی ها اداره می شد، همه چیز ما در اختیار امریکا و انگلیس بود ولی امروز به خاطر عظمت شهدای مدافع حرم نمی توانند و جرت ندارد به سمت ایران نگاه کند .
وی در بخش پایانی بیانات خود عنوان کرد: دشمنان داخلی بدانند که هیچ امیدی نباید به آمریکا داشته باشند چرا که ما از سد آمریکا گذشته ایم و به گفته رهبر معظم انقلاب آمریکا در حال افول است.

گفتنی است در پایان این مراسم از هادیان سیاسی سپاه ناحیه امام رضا(ع) تقدیر به عمل آمد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها