مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حماسه عظیم ۹ دی جدا کننده حق از باطل بود.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۴۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم حماسه عظیم نهم دی ماه در شهر میاندوآب با نثار سلام و درود بی پایان بر روح پاک شهید مهدی باکری و ۸۵۰ شهید گلگون کفن این شهرستان، گفت: دشمن با طراحی ۱۰ ساله و اسم رمز "صیانت از آرا " و از روزنه انتخابات وارد فتنه شد؛ و اگر حضور همه جانبه ملت بزرگ ایران در صحنه نبود ، ممکن بود دشمن به اهداف نامبارک خود نزدیک شود.

سرایی افزود: حماسه نهم دی تجلی غیرت دینی و انقلابی مردم در برابر حمله همه جانبه استکبار بود، حماسه نهم دی غلبه گفتمان مقاومت و ایستادگی امت بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان، مصداق تبری، تولی، امر به معروف و نهی از منکر امت اسلامی و تجلی آیات قرآن بود.

وی ادامه داد: دشمن به دلیل شکست های پی در پی در ۴۰ سال گذشته، در فتنه ۸۸ با طراحی شعارهای ساختارشکنانه، عقبه انقلاب و اساس نظام را که اصل مترقی ولایت فقیه است؛ هدف قرار داد و به نمادهای عاشورایی و دینی ملت مسلمان ایران توهین کرد، لذا همه مردم به صحنه آمدند و فتنه گران را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپردند.

حجت الاسلام سرایی بیان کرد: استکبار با همه توان آمده بود تا خورشید تابان انقلاب را به زعم خود با فوتی خاموش کند اما اراده الهی این بود که انقلاب را با دچار کردن به فتنه مقاوم تر و سریع تر به پیش براند.

وی با تقدیر و تشکر از حضور مسئولین اعم از امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در شهرستان و سایر مدیران و مسئولین تصریح کرد: حماسه نهم دی در انحصار هیچ گروه و حزبی نمی گنجد بلکه متعلق به ملت بیدار و ولایتمدار بوده و تجلی بصیرتی است که همه هوشیاری و آگاهی ها از آن نشأت گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات