خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض با بیان اینکه دشمن در انتخابات 88 کل نظام و ولایت را نشانه گرفته بود، گفت: نگاه ما به حوادث و رخدادهای سال 88 نباید سطحی و شعاری باشد بلکه باید نگاه تاریخی به این رخداد داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۳۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه خضری دشت بیاض در جمع مردم این شهر با بیان اینکه 9 دی فتنه 88 یک حادثه زودگذر و مقطعی نبود، هدف اصلی فتنه 88 را ساختارشکنی دانست تا دشمنان، نظام را تسخیر کنند و افزود: طراحی ویژه و بی سابقه ای برای فتنه 88 صورت گرفته بود به طوری که در آن از رنگ استفاده شد تا مردم را رنگ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین" یعقوبی" استفاده از رنگ سبز را الهام گرفته از انقلاب مخملی دشمنان دانست تا دشمنان از این طریق حرکتی را که در دیگر کشورها تجربه کرده بودند در ایران نیز انجام دهند و به اهداف خود برسند.

وی گفت: حمایت های خاص از کاندیداها و بیان دروغ هایی از قبیل تقلب در انتخابات را از دیگر ویژگی های فتنه 88 ذکر کرد که نشان می داد خبرهایی پشت پرده وجود دارد تا با شایعه پراکنی ذهن مردم را آشفته کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در انتخابات 88 کل نظام و ولایت را نشانه گرفته بود، اظهار داشت: نگاه ما به حوادث و رخدادهای سال 88 نباید سطحی و شعاری باشد بلکه باید نگاه تاریخی به این رخداد داشته باشیم.

امام جمعه خضری دشت بیاض اظهار داشت: 9 دی یوم الله و یک حرکت خودجوش، ملی و قله غیرت مردم ایران بود که غیرت دینی مردم در آن اوج گرفت و نشان داد تمام حرکت مرموذانه دشمنان در راستای براندازی نظام بوده است  که در ان روز ایمان و غیرت مردم ایران برای دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

وی با تسلیت درگذشت  آیت الله شاهرودی با بیان اینکه ایشان  در احیای علوم دینی و خدمت به جامعه، رنج‌های بی‌شماری را متحمل شدند، خاطرنشان کرد: ایشان همواره زبانزد طلاب حوزه‌های علمیه بود و در میدان علم و عمل همواره با تلاش‌های خود سعی در احیای علوم دینی و خدمت در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته است.

 وی  اظهار داشت: ریاست قوه قضاییه، عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری ازجمله سوابق ارزنده این عالم انقلابی بود و خدمت به انقلاب اسلامی، ولایتمداری، تواضع، مجاهدت و تقدیم چند شهید موجب برجستگی این شخصیت ممتاز بود.

وی افزود: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، روحانی پرهیزکار و چهره درخشان در علم‌ و عمل، از مقام‌ والایی در فقه‌ و علوم‌ مرتبط‌ برخوردار بود و در سال‌های تدریس برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاش، کوشش و مجاهدتی فروگذار نبود.

وی نیز با بیان اینکه طبق تحقیقات صورت گرفته بخشدار نیم بلوک در این بخش در تنظیم بازار که توزیع بسته های حمایتی مردم را بر عهده دارند گفت: " آقای حمزه خسروی " در عدالت وانصاف در درج قیمتها به عنوان کسبه با انصاف شناخته شدند که امیدواریم تمام بازاریان وکسبه ها هم مثل این فرد بزرگوار حق وعدالت را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها