خبرهای داغ:
امام جمعه‌ بویین‌زهرا گفت: دیدار با جامعه ایثارگران از برنامه‌های خوب بنیاد شهید و امور ایثارگران است و بایستی در دستور کار همه‌ی مسوولان باشد.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۰۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزارسی بسیج در قزوین، جواد طاهرخانی رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با بهرامعلی کشاورزقاسمی سرپرست بنیاد شهرستان بویین‌زهرا دیدار کردند.
در این دیدار طاهرخانی ضمن تبریک سمت جدید به کشاورزقاسمی سرپرست بنیاد شهرستان بویین‌زهرا، برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
وی افزود: شما با توانمندی و پتانسیلی که در انجام وظایف خود دارید، می‌توانید در ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر موفق باشید.
در ادامه دیدار، کشاورزقاسمی از ابراز لطف رییس بنیاد تاکستان و کارکنان قدردانی کرد و گفت: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به دیگر دستگاه‌های اجرایی ارزشمندتر است زیرا به جامعه ایثارگران خدمات‌دهی می‌کند.
وی افزود: همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم با ارایه‌ی خدمات شایسته و مناسب، رضایتمندی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به دست بیاورم.
در ادامه این نشست، روسا و کارکنان بنیاد با حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا دیدار و از توصیه‌های ایشان برای ارایه‌ی خدمات بهتر به جامعه ایثارگران استفاده کردند.
در این دیدار رضوانی گفت: قدر کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران را بدانید زیرا این نهاد به بهترین بندگان خدا خدمت ارایه می‌دهد.
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا گفت: دیدار با جامعه ایثارگران یکی از برنامه‌های خوب بنیاد شهید و امور ایثارگران است و بایستی در دستور کار همه‌ی مسوولان دستگاه‌های اجرایی باشد.
این مسوول افزود: مسوولان طی این دیدارها ضمن احوالپرسی و تکریم، از سیره و منش آنها برای ارایه‌ی خدمت درس می‌گیرند و همین موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها