به میزبانی سازمان بسیج اساتید در چهارمحال و بختیاری

برگزاری همایش بزرگ نهم دی ماه در چهارمحال و بختیاری

همایش بزرگ 9 دی ماه با همکاری بسیج صنعت و بسیج کشاورزی و به میزبانی سازمان بسیج اساتید استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۹۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش سرویس اساتی خبرگزاری بسیج، همایش بزرگ 9 دی یکشنبه، در سالن همایشات دانشگاه فنی حرفه‌ای پسران شهرکرد به میزبانی سازمان بسیج اساتید استان برگزار شد.

دکتر احمدرضا بسیج رئیس سازمان بسیج اساتید استان با تبریک روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و گرامیداشت سالروز 9 دی ماه، در خصوص سالروز نهم دی ماه که از افتخارات مردم ایران اسلامی و برگ زرینی است از استقلال، عزت و بصیرت مردم در حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مطالبی را ایراد نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه محترم فرخشهر نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق دوباره با ولایت و شهدا و آرمان‌های انقلاب دانسته و یکی از ویژگی ‌های بسیار مهم این حماسه عظیم را پیروی از مقام معظم رهبری و نقش برآب کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب دانستند.

ایشان درس این مکتب را در این روز عظیم درسی همیشگی برای فتنه گران و عبرت آنها از این اعمال سخیف معرفی کرده و نقش مردم با بصیرت را در سرکوبی فتنه گران و نقشه های آنان مؤثر و حیاتی دانستند، ایشان نقش بسیج اساتید و اساتید دانشگاه را در بصیرت افزایی و افزایش معرفت در دانشگاه ها و محیط های علمی بسیار مهم و اثر گذار دانستند و از آنها خواهان تعلیم و تربیت جوانانی مؤمن و انقلابی به جهت حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها شدند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار