امام جمعه موقت باخرز گفت: آنچه انسان را پایدار و مقاوم می‌کند علم و تقوا است علم و تقوا باهم مقرون هستند که هرکدام به صورت جدا ممکن است برای افراد آسیب زا باشد.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۸۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام درویشی در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی که در شهرستان باخرز برگزار شد، در بیان اهمیت علم و فقاهت گفت: دو بال علم و تقوا انسان را به خدامقرون می‌کند و علم برای انسان عقل و عظمت و خضوع و خشوع به بار می‌اورد.
 
وی ادامه داد: استفاده از وقت در زندگی خیلی مهم است که ایت الله هاشمی شاهرودی در سنین جوانی ۲۸ سالگی با اجازه ایت الله صدر به درجه اجتهاد می‌رسد.
 
امام جمعه موقت باخرز بیان داشت: آنچه انسان را پایدار و مقاوم می‌کند علم و تقوا است علم و تقوا باهم مقرون هستند که هرکدام به صورت جدا ممکن است برای افراد آسیب زا باشد. این مرجع بزرگوار این دو را باهم داشتند و درطول دوران زندگی از ایشان فردی مجتهد و خاشع و بصیر و کارگزار  و باوفا ساخت.
 
حجت الاسلام درویشی در پایان گفت: ایت الله هاشمی شاهرودی در تمامی ابعاد فردی کامل بودند و در عین حال مظلوم و ناشناخته و به صورت گمنام خدمت می‌کردند و مقام معظم رهبری (دام ظله) ایشان را کارگزاری با وفا معرفی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها