مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه مشترک با سپاه قدس استان گفت:‌‌ پایگاه‌های سپاه قدس گیلان تحت عنوان حامیان حقوقی از فرزندان محسنین و ایتام حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۷۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین کمیته امداد و سپاه قدس گیلان،‌ مقرر شد هر کدام از پایگاه‌های سپاه استان به عنوان یک حامی حقوقی فرزندان محسنین و ایتام گیلانی را تحت پوشش خود درآورند و از آنان حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه 3 هزار و 851 یتیم تحت حمایت این نهاد قرار دارند عنوان کرد: 15 هزار و 494 نفر ایتام گیلانی را تحت پوشش خود درآورده‌اند علاوه بر این  4 هزار و 830 نفر از فرزندان محسنین گیلانی نیز تحت حمایت 6 هزار و 908 نفر حامی خیر قرار گرفته‌اند. 

اهرابی جمع کل حامیان ایتام و فرزندان محسنین در گیلان را 23 هزار و 256 نفر اعلام کرد و بیان داشت: در کنار حامیان استانی در حال حاضر 64 نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین استان گیلان ساکن خارج از کشور هستند و در نه ماهه نخست امسال بیش از 60 میلیون تومان به حساب آنان واریز کرده‌اند.

وی از کمک 11 میلیارد تومانی حامیان فرزندان محسنین و ایتام گیلانی در نه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت:‌ نیکوکاران گیلانی امسال حمایت‌های بسیار خوبی از ایتام و فرزندان محسنین داشته‌اند به طوری‌که مشارکت آنان در این امر به نسبت مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان طرح جذب حامیان فرزندان محسنین و ایتام گیلانی را از اهداف و رویکردهای این نهاد حمایتی در استان دانست و تصریح کرد: با اجرای این سیاست راهبردی در نه ماهه نخست امسال 2 هزار و 764 نفر به جمع حامیان فرزندان محسنین و ایتام گیلانی افزوده شده‌اند.

اهرابی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین کمیته امداد و سپاه قدس گیلان خبر داد و در تشریح این موضوع ابراز داشت: طبق این تفاهم‌نامه هر پایگاه سپاه به عنوان یک حامی حقوقی فرزندان محسنین و ایتام گیلانی معرفی شدند و مانند سایر حامیان دیگر کمک‌های خیرخواهانه خود را به حساب آنان واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه امسال 786 عدد از پایگاه‌های سپاه استان گیلان به عنوان حامی حقوقی فرزندان محسنین و ایتام گیلانی معرفی شدند افزود: طبق گزارشات تدوین شده کمیته امداد گیلان این پایگاه‌ها در نه ماهه نخست امسال بالغ بر 30 میلیون تومان به فرزندان محسنین و ایتام گیلانی کمک کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات