خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

فتنه امروز پیچیده‌تر از فتنه سال 88 است/ فتنه اقتصادی امروز همه جانبه است

امام جمعه ملایر گفت: فتنه امروز پیچیده‌تر از فتنه سال 88 است و فتنه اقتصادی امروز همه جانبه است و فتنه‌های سیاسی و فرهنگی را نیز در دل خود دارد و باید هوشیارانه با این فتنه مقابله کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۶۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

فتنه امروز پیچیده‌تر از فتنه سال 88 است/ فتنه اقتصادی امروز همه جانبه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در مراسم گرامیداشت 9 دی در تیپ انصارالحسین(ع) در این برنامه با برشماری نقاط قوت نظام اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از چهل سال، تازه نهال انقلاب ثمر داده و خود و قدرت خود را یافته‌ایم.

وی افزود: نفوذ معنوی نظام اسلامی در منطقه زبانزد جهانیان است و امروز ملت ایران به اقتدار و عظمت نظام خود در دنیا می‌بالند.

امام جمعه ملایر گفت: هر گروه تروریستی که در منطقه شکل می‌گیرد و هر توطئه‌ای که استکبار در منطقه پیاده می‌کند توسط نظام و دست پرورده‌های نظام اسلامی شکست خورده و به برگ برنده ایران منجر می‌شود.

وی اظهار داشت: اینکه می‌بینید آمریکایی‌ها نظامیان خود را از منطقه خارج می‌کنند و رئیس جمهور آمریکا مخفیانه و ذلیلانه و با استفاده از تاریکی شب در عراق حاضر می‌شود، نشانه‌های زوال قدرت و ابرقدرتی آمریکا و اقتدار نظام اسلامی ایران در منطقه و جهان است و روزهای سیاه‌تری نیز در انتظار استکبار است.

برقراری با اشاره به فتنه 88 و حماسه 9دی بیان کرد: حماسه 9 دی را به این دلیل بزرگ می‌داریم که ملت ایران را رشد داد و بزرگ کرد و در مقابل؛ فتنه و فتنه‌گران را خوار و روسیاه کرد.

وی گفت: 9 دی به معنای ارتباط مستحکم و بصیرت میان امام و امت است و مدیریت بی‌نظیر رهبری باعث شد فتنه 88 به حماسه 9 دی تبدیل شود.

امام جمعه ملایر با تشریح چگونگی انحراف و سقوط سیاسی و اجتماعی خواص تصریح کرد: ریشه سقوط خواص در دوران فتنه، دنیاطلبی و تعلق به پست و مقام و شهرت است.

وی یادآور شد: سران فتنه عرضه ندارند که بگویند اشتباه کردیم و بر رو سیاهی خود اصرار می‌ورزند و روسیاه‌تر از آنها کسانی هستند که رفع حصر را پیگیری می‌کنند.

برقراری تأکید کرد: فتنه امروز پیچیده‌تر از فتنه سال 88 است و فتنه اقتصادی امروز همه جانبه است و فتنه‌های سیاسی و فرهنگی را نیز در دل خود دارد و باید هوشیارانه با این فتنه مقابله کرد.

وی افزود: فتنه اقتصادی تبدیل به یک جریان حکومتی و نهادی و دولتی شده و بسیار خطرناک است و به دنبال تسلیم‌سازی مردم برای تأمین مقاصد سیاسی و فرهنگی دشمن است.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: نظام اسلامی مثل 40 سال گذشته از همه فتنه‌ها عبور خواهد کرد و امروز نیز ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار