خبرهای داغ:
شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان از هیئتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ارزانی و جمعی از هیئت امنای مساجد ایران استقبال کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۴۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان از هیئتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ارزانی و جمعی از هیئت امنای مساجد ایران استقبال کرد.

در این دیدار طرفین ضمن بررسی اوضاع اسلامی ایران، لبنان و جهان اسلام تاکید کردند: محور توجهات مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران غاصب صهیونیستی است.

حاضران در این دیدار بر اصل وحدت اسلامی، اهمیت ارتباط میان مسلمانان از طایفه ها، نژاد ها و کشور های مختلف، تقویت وحدت اسلامی و حمایت از اعتدالگرایی، گسترش محبت و مدارا که پیامبر اکرم (ص) به آن توصیه کردند و ضرورت مقابله با چالش هایی که امت اسلامی را مورد هجوم قرار داده، تاکید کردند.

شیخ جبری و هیئت ایرانی بر اهمیت فعالسازی نقش مساجد، آموزش مفاهیم دین اسلامی صحیح به جوانان و دوری از افکار افراطی و تکفیری تاکید کردند و گفتند: افکار تکفیری و افراطی منجر به ویرانی بسیاری از کشور ها شده و دین اسلام را از پیام انسانیت و رحمت برای جهانیان به دین کشتار و ویرانی تبدیل کرده است.

به گزارش حوزه نیوز در پایان هیئت ایرانی هدیه ای حامل میراث و فرهنگ ایرانی به شیخ جبری هدیه داد و با حضور در کنار مرقد شیخ عبد الناصری جبری پدر شیخ عبد الله جبری برایش فاتحه خواند.

ارسال نظرات