سرهنگ محمدی مسئول سازمان عشایری سپاه ثارالله استان کرمان:
سرهنگ محمدی مسئول سازمان جامعه عشایری سپاه ثارالله استان با اشاره به ساخت ۱۳۳ واحد آموزشی طی مدت ۴۰ سال خاطرنشان کرد: با احداث این تعداد ۲۱ مرکز استان کشور از آموزش و پرورش عشایری بهره مند شده اند.
کد خبر: ۹۰۹۵۹۷۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

 بسیاری از نخبگان کشوری از جامعه عشایرندبه گزارش سرویس بسیج عشایری کرمان  خبرگزاری بسیج ، سرهنگ محمدی گفت: در طول مدت انقلاب ۷۲ درصد عشایر کشور از آب آشامیدنی و ۶۴ درصد نیز از نعمت برق برخوردار شده اند.

 وی با بیان اینکه بعد از انقلاب، ۹۶ درصد عشایر به راه های مناسب دسترسی پیدا کرده اند افزود: در حال حاضر ۳۷ درصد این قشر از مراکز فرهنگی و مذهبی استفاده می نمایند.

 مسئول سازمان جامعه عشایری سپاه ثارالله استان در ادامه به ساخت ۱۳۳ واحد آموزشی طی مدت ۴۰ سال اشاره و خاطرنشان کرد: با احداث این تعداد ۲۱ مرکز استان کشور از آموزش و پرورش عشایری بهره مند شده اند.

 ایشان اکثر مسئولین سیاسی، لشکری، کشوری و ... از جمله حاج قاسم سلیمانی را برگرفته از جامعه عشایری دانست و افزود: این نشان از اهتمام و اهمیت انقلاب و اسلام به عشایر عزیز است.

 سرهنگ محمدی در بخش دیگری از سخنانش، قاچاق دام عشایر و تحقق عدالت آموزشی در مدارس را از جمله مشکلات این حوزه عنوان نمود و بیان داشت: امیدواریم مسئولین نسبت به برطرف نمودن این موارد و سایر مشکلات جامعه عشایری توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: عشایر همگام و همراه با سایر اقشار جامعه با حضور حداکثری خود در همه صحنه ها مشت محکمی بر دهان فتنه گران و عوامل داخلی و خارجی آنان خواهند زد.

ارسال نظرات