خبرهای داغ:
محمد خالوئی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:
حجه الاسلام احمدی در همایش 9 دی در شهر میمه به تبیین و تشریح وقایع این حماسه بزرگ پرداخت.
کد خبر: ۹۰۹۵۹۷۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، همایش ۹ دی در شهر میمه با حضور ائمه جمعه شهر‌های میمه و وزوان، مسئولان و کارکنان ادرات و دستگاه‌های دولتی، شهردار و اعضای شورای شهر میمه، فرماندهان حوزه‌های بسیج میمه در مسجد جامعه این شهر برگزار شد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه اظهار داشت:در ۹ دی ماه سال ۸۸ اتفاقی افتاد که در تاریخ انقلاب اسلامی مانند روز ۲۲ بهمن جاودانه شد؛ لذا از این روز به ایام الله تعبیر می‌شود و هیچگاه نباید از اذهان ملت ایران علی رغم میل دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی فراموش شود.
وی افزود:وقتی انقلاب پیروز شد و کشور ایران با استکبار جهانی تضاد ماهیتی پیدا کرد، تقابل و دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی آغاز شد و لذا آنان مرتب فتنه ایجاد کردند، تحمیل جنگ ۸ ساله و وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ بارزترین فتنه‌های بود که ایجاد کردند.
جواد احمدی با تاکید بر ماهیت فتنه سال ۸۸ گفت:هدف سران فتنه در آن سال تغییر ساختار قدرت بود و انتخابات بخشی از این کار سران فتنه بود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد:دشمنان با استفاده از عوامل داخلی خود در فتنه جدید به دنبال شکاف بین سرمایه اجتماعی نظام و ولایت هستند که این مسئله هوشیاری و بصیرت مسئولان و کارگزاران جموهوری اسلامی و مردم را می‌طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها