خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت حماسه 9دی با اجتماع عظیم مردم بصیر و انقلابی گتوند با عنوان «میثاق امت با ولایت» برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۹۳۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند ، همزمان با گرامیداشت سالروز حماسه عظیم ۹ دی و سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در حمایت از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ۱۳۸۸، اجتماع عظیم مردم ولایت‌مدار و با بصیرت گتوند در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این مراسم گرامیداشت حماسه تاریخی و به یاد ماندنی 9 دی که اوج شکوه، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی برای اثبات وفاداری و مجاهدت در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است، مسئولین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نهادهای دولتی، بسیجیان، فرهنگیان و سایر اقشار حضور داشتند. که با سر دادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر فتنه گر ، با ولایت فقیه و آرمانهای نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.

آیت الله حسن زاده که به عنوان سخنران در این مراسم بود،ضمن گرامی داشت این روز،افزود: نهم دی ماه روز بصیرت مردم ایران و روز میثاق امت با ولایت است و به زیبایی به این روز نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه اساس نظام جمهوری اسلامی به حفظ امانت است،ابراز داشت: در این جریان عده ای در انتخابات 9 دی 88 در دل دشمنان این نظام امید ایجاد کردند و با ایجاد آشوب قصد برهم زنی نظام جمهوری اسلامی را داشتن که با کمک خداوند و همراهی ملت با ولی فقیه این امر صورت نگرفت.
آیت الله حسن زاده با گلایه داشتن از مدیران و مسئولین کشور،درخواست داشت: در این شرایط بد اقصادی مسئولین با مردم همراه باشند و انتظار داریم در رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.
امام جمعه موقت اهواز ضمن تقدیر از حضور مردم در این مراسم،بیان کرد: تا زمانی که امت میثاق با ولایت داشته باشد نگرانی در دل نخواهیم داشت و روز به روز بر عزت ملت ایران افزوده خواهد شد و دشمنان بدانند این تحریم ها و تهدیدها ما را از مسیرمان خارج نخواهد کرد.
لازم به ذکر است در این مراسم قطعه شعری حماسی توسط شاعر بسیجی و جانباز اردشیر زاهدی از شاعران برجسته شهرستان سروده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها