حجت الاسلام کوهستانی در نشست شورای اداری اشکذر:

قرآن، وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت ملت ایران در مقابل دشمن

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان به توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل ساله گذشته اشاره و گفت: تمسک به بوده است.
کد خبر: ۹۰۹۵۹۲۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نشست شورای اداری شهرستان اشکذر با حضور فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان به توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل ساله گذشته اشاره و گفت: تمسک به قرآن، وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت ملت ایران در مواجهه با توطئه‌های دشمنان بوده است.
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، حماسه نهم دی ماه و حضور باشکوه مردم در صحنه را در راستای مخالفت با توطئه دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: این توطئه پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته بود، اما اراده الهی، حضور پرشور مردم و منویات مقام معظم رهبری دشمنان را در دست یابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دین شناسی کلید بصیرت است و مدیران ادارات به عنوان کارگزاران دولت نباید به شکلی عمل کنند که بستر و زمینه برای توطئه گران که هدفشان تغییر در ماهیت انقلاب اسلامی است فراهم کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان لزوم تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را از مدیران ادارات شهرستان اشکذر خواستار و تاکید کرد: دشمنان با سیاه نمایی تلاش می‌کنند تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند لذا می‌طلبد که در چنین شرایط حساسی خدمات ارائه شده به مردم را منطبق با واقعیت تبیین کرد.
 انتهای پیام / د
ارسال نظرات