امام جمعه شهرستان نظرآباد :

حماسه ۹دی روز دفاع از حریم امامت و ولایت است

امام جمعه شهرستان نظرآباد ضمن گرامیداشت سالروز حماسه عظیم نه دی گفت: روز ۹دی روز دفاع از حریم امامت و ولایت است ، دفاع از ارزشهاست.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۸۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به مناسبت فرا رسیدن هفته بصیرت نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان نظرآباد در حسینیه سپاه ناحیه نظرآباد اجرا شد.

به همت مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه نشست هم اندیشی با حضور حجت الا سلام حسینی امام جمعه و روحانیون شهرستان نظرآباد برگزار شد.

 حماسه ۹دی روز دفاع از حریم امامت و ولایت است

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام حسین فلاح نژاد مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد خدمت شرکت کنندگان خیر مقدم گفت ، سپس حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نظرآباد ضمن گرامیداشت سالروز حماسه عظیم نه دی یادآورشد: روز ۹دی روز دفاع از حریم امامت و ولایت است ، دفاع از ارزشهاست .وی در ادامه تأکید کرد: وظیفه ما روحانیون در خصوص بصیرت افزایی واقعه ۹دی بسیار مهم است.

در ادامه این مراسم پاسدار گودینی مسؤل معاونت سیاسی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز مباحث خود را در خصوص شکست تحریم های ظالمانه آمریکا شروع کرد و یاد آورشد : به برکت خون شهدا تحریم جدیدی که آمریکا استارت آن را از ۱۳ آبان زده بود باشکست مواجه شد.

حماسه ۹دی روز دفاع از حریم امامت و ولایت است

گودینی در ادامه صحبت هایش اشاره به فتنه سال ۸۸ کرد و یادآور شد: فتنه ۸۸ از سال ۱۳۸۴ طرح ریزی شده بود ، جان مکین در کتاب خود در سال ۱۳۸۴ اشاره به جنبش سبز داشته است فتنه ۸۸ چکیده تمامی فتنه ها از اول انقلاب تا سال ۸۸ بود.

حماسه ۹دی روز دفاع از حریم امامت و ولایت است

وی افزود : آنها دنبال اصل نظام بودند و سران فتنه با مسئولین آمریکایی در ارتباط مستقیم بودند و مدعی تقلب در انتخابات شدند.

حماسه ۹دی روز دفاع از حریم امامت و ولایت است

وی حماسه نه دی را عنایت خداوند به این کشور برشمرد و خلق این حماسه ملی را بصیرت افزایی مردم و گوش به فرمان بودن از ولی امر مسلمین دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار