همزمان با گرامیداشت هفته بصیرت؛

جشن بزرگ چله پیروزی انقلاب اسلامی بسیج اصناف کرج برگزار شد

با همت فرماندهی بسیج اصناف استان وهمزمان با سالگرد حماسه نهم دی : جشن بزرگ چله پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور خانواده بزرگ اصناف کرج برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۹۵۸۷۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حماسه مردمی نهم دی ،مراسمی با همت فرماندهی بسیج اصناف استان البرز و با حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرزو فردیس ،هیات مدیره اتحادیه های صنفی ،خانواده بزرگ اصناف کرج ،بسیجیان اصناف و با سخنرانی دکتر غلامرضا حسن پور ،رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور در محل تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد .

جشن بزرگ چله پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اصناف کرج برگزار شد .

طی این مراسم تنی چند از خانواده معظم شهدای اصناف، چهره های مطرح ورزش اصناف و پیشکسوتان صنفی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در این رابطه گفت : خانواده بزرگ اصناف کشور در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در کلیه عرصه های اجتماعی و دفاع از آرمان های انقلاب نقش خود را درابعاد مختلف ایفاء کرده اند و درمقطع حساس کنونی نیز تمام تلاش وهمت خود را برای گذر از بحران های اقتصادی ومقابله با جنگ نرم دشمنان به کارخواهند گرفت .

وی افزود : این مراسم در سالگرد حماسه مردمی نهم دی ماه و با هدف مرور وضعیت فعلی کشور و نقش اصناف و بازاریان در کنترل و مدیریت اوضاع اقتصادی کشور برگزار می شود ،ضمن آنکه در بخش های مختلف مراسم از فعالان صنفی ،خانواده معظم شهدای اصناف و قهرمانان ورزشی نیز قدردانی خواهد شد .

کریمی خاطر نشان کرد : برای حفظ و دفاع از خاک و کیان این سرزمین ،مردان و زنان بیشماری جان خود را تقدیم کرده اند و امنیت و استقلال این کشور با زحمت و تلاش بسیاری به دست آمده است . بنابراین وظیفه تمامی ماست که ارزش و اعتبار خود را قدر بدانیم و به درستی از آن پاسداری کنیم .

 

جشن بزرگ چله پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اصناف کرج برگزار شد .

 

جشن بزرگ چله پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اصناف کرج برگزار شد .

جشن بزرگ چله پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اصناف کرج برگزار شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار