سردار حاج سید محمود حسینی:

نهم دی ماه اتحاد و همبستگی ملت را به رخ جهانیان و بدخواهان کشید

خبرگزاری بسیج: سردار حاج سید محمود حسینی فرمانده قرارگاه قدر ثارالله تهران بزرگ در همایش پاسداشت نهم دی ماه در مسجد حضرت رقیه (س) گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، در مراحل مختلف پنجه در پنجه دشمن انداختیم و در هر رخداد به مدد الهی پیروزی شدیم.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۷۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همایش واکاوری جریان نهم دی ماه و بصیرت افزایی با هماهنگی حوزه 327 حضرت سیدالشهدا(ع) و پایگاه بسیج ثارالله در مسجد حضرت رقیه (س) حسینی با تشریح غائله های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی دشمنان بویژه آمریکا طراحی و  اجرا شد، موفق شدیم دسیسه های مختلف دشمن را خنثی کنیم. وی افزود: ملت ما قبل از انقلاب زیر سلطه بیگانگان بود و از خود هیچ اختیاری نداشتیم  و تصمیم گیرندگان مسائل داخلی کشور ما قدرت های زور مدار عالم از جمله آمریکا، انگلیس و ایادی آنها بودند. همچنین سرمایه های کشور به رایگان غارت و خارج کشور منتقل می شد، در محافل خارجی کسی ما را نمی شناخت. در بحث اقتصاد هیچ چیزی برای عرضه نداشتیم و جزو کشورهای عقب مانده و در رتبه های آخر جدول علمی جهان بودیم. از سوی دیگر در بحث نظامی به ما اجازه ابتکار نمی دادند اما امام آمد و به ما عزت داد و اعلام کرد ملت ایران نوکری هیچ کشوری را نمی پذیرد و زیر سلطه هیچ ابر قدرتی قرار نمی گیرد. دشمنان که تحمل وجود ایران مستقل را نداشتند، توطئه ها و حوادث مختلفی را رقم زدند آنها به دنبال تجزیه ایران بر آمدند و در کردستان احزاب کوموله و دموکرات را فعال کردند، به گونه ای که جوانانی که برای انجام خدمت و آبادانی مناطق دور افتاده به کردستان می رفتند، آنها را جلوی مراسم شادی و عروسی با موزائیک سر می بریدند یا زنده در آتش می سوزاندند در خوزستان نیز غائله خلق عرب را براه انداختند، در سیستان وبلوچستان هم ماجرای خوانین و در گلستان هم فتنه های دیگری را رقم زدند. به دنبال این تحرکات خانه های تیمی و منافقین را تشکیل دادند به گونه ای 17000 شهید ترور در کشور از اقدامات خائنان و منافقان است. اما مردم انسجام بیشتری پیدا کردند. تحریم ها را از ماه های اول انقلاب بر ملت ما تحمیل کردند اما امام فرمودند اگر ما را محاصره اقتصادی کنید ما فرزندان رمضان هستیم؛ سپس دشمنان کشور را مورد هجمه نظامی قرار دادند اما امام فرمودند ما فرزندان محرم هستیم. دشمنان طرح کودتا را کلید زدند که مرکز تصمیم گیری آن با شاپور بختیار در فرانسه بود اما به لطف خدا کودتا شکست خورد و سران کودتا دستگیر شدند. سپس جنگ هشت ساله را بر علیه ملت ما آغاز کردند اما سرنوشت صدام رئیس جمهور عراق مرگ در بدترین وضع ممکن بود.

  سردار حسینی اظهار داشت: دشمنان که می دیدند از هیچ روشی موفق به زانو درآوردن انقلاب نمی شوند، انقلاب رنگی و مخملی و فتنه 88 را اجرا کردند که این توطئه آنها هم با شکست مواجه شد و مردم در نهم دی ماه به طور خودجوش بر علیه فتنه گران بپا خاستند و راهپیمایی عظیم مردم بار دیگر اتحاد و همبستگی ملت را به رخ جهانیان و بدخواهان کشید.

  سالروز حماسه بزرگ نهم دی ماه با حضور سرهنگ حسین زاده رئیس کلانتری 158 کیانشهر، ائمه جماعت مساجد کیانشهر، فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه 327 حضرت سیدالشهدا(ع)، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت رقیه (س) کیانشهر برگزار شد.

 

ارسال نظرات