کارشناس مسائل سیاسی:

9 دی، یک انقلاب اسلامی مستقل و رفراندوم بزرگ است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت حماسه حضور مردم در مقابل فتنه گفت: 9 دی یک انقلاب اسلامی مستقل و یک رفراندوم بزرگ است.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۶۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار اردکان برگزار شد.
سید عبدالله متولیان در این مراسم با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ما در این چهل سال سه انقلاب داشتیم. یک انقلاب در سال 57 که به انقلاب اسلامی مشهور است که انقلاب طاغوت زدایی بود یعنی بساط سلطنت را در این کشور جمع کرد و طومار آن را در هم پیچید.
وی افزود: انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که مردم در حوزه سخت و مبارزه آشکار از اسلحه استفاده نکرده‌اند زیرا رهبری الهی داشتند. پس از پیروزی انقلاب به حوزه مبارزه نیمه سخت و پنهان روی آوردیم.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دومین انقلاب در سیزده آبان 58 اتفاق افتاد که حضرت امام خمینی (ره) آن را بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند. در این انقلاب جریانی شکست خورد که 400 سال برای اداره و استعمار جهان و استیلای قدرت استکبار زحمت‌کشیده بوده است.
وی اظهار داشت: انقلاب سوم مردم ما در 9 دی 88 واقع شد. این انقلاب بی‌تردید و بدون شک از دو انقلاب قبلی بزرگ‌تر بود زیرا هم گسترده بود و همه مردم ایران به میدان آمدند و هم اینکه عمیق بود و به همین دلیل روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت نام گرفت.
متولیان گفت: دشمن در فتنه 88 تصور نمی‌کرد که مردم وارد میدان بشوند اما مردم ما به‌صورت گسترده و باورنکردنی به میدان آمدند و نشان دادند که تحت تأثیر القائات شیطانی دشمن قرار نمی‌گیرند و از دین و فرهنگ خود حراست می‌کنند.
وی افزود: انقلاب سوم در حوزه جنگ نرم و نفوذ بود. موج نفوذ در کشور ما به‌شدت بالاست. انقلاب سوم، انقلابی در مقابل باور غلطی که می‌شود ایران را واژگون کرد رخ داد. مردم مالک و صاحب این نظام هستند و ما باید خاک‌پای این مردم را سرمه چشم کنیم.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: 9 دی، یک انقلاب اسلامی مستقل و یک رفراندوم بزرگ است که بعد از گذشت 30 سال از انقلاب دوباره در تمام ایران رفراندوم برگزار شد. آن چیزی که باعث شده است امروز مقام معظم رهبری در مورد نقشه دشمن برای سال 98 هشدار بدهند راه‌اندازی موج براندازی در سال آینده است. باید در برابر خطر فتنه بیدارباشیم.
وی در پایان گفت: مسیری که انتخاب‌شده است مسیری الهی به سمت قله مهدویت است با همه سختی‌ها می‌توان با اطمینان گفت که اسلام عزیز، ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند. امروز جمهوری اسلامی تقریباً جهان را فتح کرده است.
ارسال نظرات