خبرهای داغ:
مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین:

تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی باید دغدغه اصلی مسوولین باشد

مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین گفت: اگر جوانی را تریت کردیم و این جوان توانست در ورزش پیشرفت کند به راحتی الگوی سایر جوانان قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۶۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

سرهنگ لشگری مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشور ما از دسته کشور هایی است که جوان زیادی دارد و به گفته ای از جوان ترین کشور های دنیا میباشد.
وی ادامه داد: این جوانان سرنوشت سازان کشور ما هستند چراکه انتخاب های آنها آینده کشور ما را می سازد.
این مسوول با بیان این نکته که ورزش نسبت به سایر مضوعات از جمله موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی علاقه مندان زیادی دارد گفت؛ ورزش میتواند به صورت مستقیم روی سلامت و اعتقادات افراد تاثیر بگذارد، میتوانیم روی اماکن ورزشی و ورزشکاران کار کنیم چرا که هر دوی آنها می توانند محل جذب افراد باشد.
لشکری تصریح کرد: در یک حرکت سازنده و خیلی خوب ۳۷ سالن ورزشی طیبین در استان قزوین به بهره برداری رسیده است.
وی تاکید کرد: اگر سالن ها به مربی در تراز انقلاب اسلامی تحویل داده شود و نظارت هایی بر این موضوع وجود داشته باشد میتوان امیدوار بود که این مربیان میتوانند روی تربیت نسل جوان تاثیر بگذارند.
معمولا جوانان به شدت از مربی ورزشی خود تاثیر میگیرند و میتوان این تاثیرات را مدیریت کرد و بهره برد.
مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین تصریح کرد: میتوان روی روح این جوانان تاثیر گذاشت و وقتی وی نتیجه گرفت منش و اخلاق او الگویی می شود برای سایرین.
لشکری یادآور شد: امروزه جوان بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می گذراند و به راحتی با تماشای کلیپی و یا خواندن مطلبی تحت تاثیر قرار می گیرد، باید برای این جوان وقت بگذاریم، خودمان به او خوراک ذهنی بدهیم، دستاورد های بسیج و سپاه را تبیین کنیم تا افراد جامعه حقیقت را بدانند و تحت تاثیر رسانه های غرض ورزی خارجی قرار نگیرد.
وی مطرح کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا مایه پیشرفت کشور اتکا به پیشرفت های علمی بر پایه استفاده از افراد نظامی است، این رویداد را در آمریکا و روسیه خصوصا میبینیم با این حال هر وقت سپاه و ارتش خدمتی ارائه میدهند رسانه های معاند سعی در مجرم جلوه دادن این سازمان های نظامی میکنند.
لشکری در پایان گفت: اگر ما دستاورد ها را تبیین نکنیم دشمن آنها را وارونه معرفی خواهد کرد. می توان با جذب جوان ها از ایجاد هر توطئه و حاشیه ای جلوگیری کرد.
۱۰۰۴/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها