فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: حماسه نهم دی، به‌عنوان نماد وحدت مردم و حرکتی شایسته در تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون بوده است.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۶۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه و روز میثاق امت با ولایت، گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه از عمر بابرکت خود از ابتدای پیروزی تاکنون با حوادث مختلفی روبرو شده است که با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در سایه رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و با حضور همیشگی مردم بصیر ایران در لحظات حساس و سرنوشت‌ساز توانسته است این حوادث را به‌سلامت پشت سر بگذراند.
وی افزود: یکی از نقاط عطف مهم در انقلاب و نماد وحدت مردم، حادثه عظیم نهم دی‌ماه در سال 1388 بود و بار دیگر این نکته را یادآوری کرد که اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز شمارا یاری خواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت: بار دیگر عنایت خداوند متعال و حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) شامل حال این امت خداجوی و بصیر شد و انقلاب عظیم ملت ایران از این گردنه سخت هم به‌سلامت عبور کرد.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ملت فهیم و بصیر ایران به خاطر موقعیت‌شناسی در این حماسه بزرگ،تصریح کرد: در دوره فعلی هم به فرموده رهبر معظم انقلاب با چشمانی باز و با بصیرت مانع نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف کشور خواهیم شد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات