در گرامیداشت یوم الله نهم دی،

تجدید عهد و میثاق بسیجیان با ولایت در شاهرود

در گرامیداشت یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، جمعی از بسیجیان حوزه های الحدید،غدیر و الهادی با حضور در دفتر امام جمعه شاهرود با وی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۵۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،در گرامیداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به همت حوزه بسیج ادارات الحدید سپاه شاهرود، جمعی از بسیجیان ادارات، کارگری و اصناف و بازاریان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند و به نیابت با رهبر انقلاب با وی تجدید عهد و پیمان نمودند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در سخنانی با گرامیداشت حماسه نهم دی مردم با بصیرت ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار شهرستان شاهرود با تاکید بر توجه به بصیرت و تبعیت از ولایت گفت: امروز تمام تلاش دشمنان این است که مردم را از نظام جدا کنند و ملت را در مقابل ولایت قرار دهند و اینجاست که بصیرت بسیار اهمیت پیدا می کنند.
وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی امروز نیاز جامعه ماست گفت: باید بسیجیان ما تلاش کنند با رفتار و گفتار و عمل خود مروج بصیرت و ولایت مداری در جامعه باشند و مردم را از توطئه های دشمنان آگاه نمایند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با تاکید بر توجه به معیشت و اقتصاد مردم توسط مسئولین از فعالیت های بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد و افزود: شما بسیجیان عزیز در هر جایی که خدمت می کنید چه ادارات و چه کارخانجات و چه بازار باید تلاش کنید به مردم خدمت نماییم و این خدمت باید در راستای رضای الهی باشد.
در این دیدار بسیجیان حوزه های کارمندی الحدید، کارگری غدیر و اصناف و بازاریان الهادی سپاه شاهرود حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار