جانشین سابق گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود:

وحدت و همدلی امام و امت خنثی کننده توطئه دشمنان اسلام

جانشین سابق گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود گفت: اتحاد و وحدت امت و امام خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده و هست و خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۵۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سعید الهیاری در نشست بصیرتی به مناسبت نهم دی در مسجد عسگریه شهرک امینیان شاهرود در سخنانی با اشاره به حماسه نهم دی سال ۸۸ ملت ایران اظهار کرد: تلاش دشمنان در هشت ماه فتنه سال ۸۸ جدایی مردم از نظام و ولایت بود، اما تلاش آن‌ها با حضور گسترده ملت ایران در حماسه نهم دی ناکام ماند.
وی افزود: هدف دشمنان در سال ۱۳۸۸ که با تخریب اموال عمومی و هتک حرمت عاشورای حسینی و ولایت و خسران برای نظام همراه بود ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و منزوی کردن کشور و در نهایت از میان برداشتن نظام اسلامی بود.
استاد دفاع مقدس دانشگاه‌های شاهرود با اشاره به مدیریت رهبر انقلاب در فتنه ۸۸ و جدا کردن دن صف مردم از فتنه گران گفت: در ابتدای این فتنه به ظاهر طرفداران آن‌ها زیاد بود، اما هر چه به جلو پیش رفتیم با مدیریت رهبر انقلاب و روشنگری و اتفاقاتی که رخ داد جبهه باطل منزوی و در حماسه نهم دی طوفان ملت این عده قلیل مانده را با خود به دریا ریخت.
وی با تاکید بر بصیرت و حفظ آن در جامعه بیان کرد: دشمنان ما امروز هم بصیرت ملت و مسئولین را هدف قرار داده اند و باید هوشیار بود و مراقب توطئه دشمنان تا بتوانیم از این مرحله نیز به سلامت عبور کنیم.
الهیاری با اشاره به سخنان رهبری در باب فتنه پیش رو گفت: دشمن در سال ۹۷ توطئه‌های گوناگونی را بر علیه ملت ما به کار بست، اما در همه آن‌ها ناکام ماند چرا که امام و امت با هم متحد هستند و با بصیرت پیش می‌روند.
این مراسم به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار