مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی به همت پایگاه شهدای شاهکوه حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه شمالغرب تهران در سال ۱۳۸۸ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۴۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم یوم الله نهم دی به همت پایگاه شهدای شاهکوه حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد باب الحوائج شاهکویی‌های مقیم شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.
در این مراسم که با پخش کلیپ‌های از فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی همراه بود حمید نوروزی مجری برنامه بیاناتی را در باب فتنه و حماسه نهم دی بیان کرد.
سخنران مراسم محمدرضا قوچانی از شاهدان عینی فتنه ۸۸ و فرمانده سپاه ناحیه شمالغرب تهران در سال ۱۳۸۸ در سخنانی با اشاره به ابعاد مختلف فتنه سال ۸۸ و حماسه نهم دی ماه گفت: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند: حماسه نهم دی دست خدا و عنایت الهی به دل‌های مردم بود که توانست فتنه را خنثی کنند.
وی با بیان اینکه امر ز. نیز دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند افزود: امروز شاهدیم فتنه گران همچنان بر گزافه گویی‌های خود ادامه می‌دهند و رأفت اسلامی را بهانه می‌کنند و از رفع حصر سخن می‌گویند در صورتی که باید این افراد محاکمه شوند و پاسخ دهند که خسارت‌های چند صد میلیاردی که بر کشور وارد کردند بر چه مبنایی بوده است.
قوچانی با تاکید بر حفظ بصیرت بیان کرد: بصیرت مشخص کننده حق و باطل در زنان غبارآلودگی است و قطب نمای آن ولایت است که مردم ما به خوبی آن را تبعیت می‌کنند امل متاسفانه خواص جاه طلب و دنیا دوست و قدرت طلب بصیرت را فراموش کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها