خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی و افتتاح دفتر محله ای آستان قدس رضوی به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در مسجد جوادیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۴۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در مسجد جوادیه محله شهنما برگزار شد.
در این مراسم مرتضی احمدیان کارشناس مسائل سیاسی با مرور اتفاقات فتنه سال ۱۳۸۸ اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی در این فتنه با هم متحد شده بودند و هدف نهایی آن‌ها از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود که در شعار‌ها و حمله به عزای حسینی معلوم شد.
وی افزود: در این فتنه که حق و باطل در هم آمیخته شده بود‌های برخی خواص هم منحرف شدند، اما ملت ما نشان داد گوش به فرمان ولایت است و بصیرت خود را از دست نمی‌دهد و در نهم دی پیامی به جهان صادر کرد که دشمنان داخل و خارج عصبانی‌تر شدند و آن حمایت از اسلام و ولایت بود.
در این مراسم حیدری امام جماعت مسجد و حسین طالبی نیز درباره نهم دی ماه و همچنین فعالیت‌های مسجد و پایگاه گزارشی ارائه نمودند.
در پایان این مراسم با حضور رئیس دفتر آستان قدس رضوی شاهرود، دفتر محله‌ای این آستان در مسجد جوادیه شهنما افتتاح شد تا تلاشی باشد برای خدمت به مردم این محله در عرصه‌های مختلف بویژه نیازمندان، باشد که در سایه امام رضا (ع) خدمتی در بتوان به جامعه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها