مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار گفت: روشنگری و بصیرت‌افزایی رمز رسیدن به موفقیت در هر عرصه‌ای است و کار قوی فرهنگی درباره ۹ دی باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۸۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، نشست بصیرتی پایگاه مطهره با حضور حجت الاسلام والمسلمین خان بابایی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گرمسار برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام خان بابایی به نقش مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه ۸۸ و بصیرت مردم در این روز اشاره کرد و با بیان این‌که حماسه ۹ دی مختص به یک جریان نیست، عنوان کرد: در حماسه ۹ دی بیش از ۴ میلیون نفر از مردم در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام به صحنه آمدند.
وی ادامه داد: دشمنی استکبار جهانی و ایجاد فتنه‌های داخلی در نظام ما توسط نظام سلطه همواره ادامه دارد این در حالی است که مهم‌ترین راهکار توفیق در برابر فتنه‌ها، اتحاد حول محور ولایت است.
خان بابایی در ادامه بر لزوم تبیین اهمیت حماسه ۹ دی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت بزرگ ایران به حساب می‌آید و باید تلاش شود این حماسه هیچ گاه کمرنگ نشود.
وی در پایان با تأکید بر برگزاری نشست‌های بصیرتی افزود: روشنگری و بصیرت‌افزایی رمز رسیدن به موفقیت در هر عرصه‌ای است و کار قوی فرهنگی درباره ۹ دی باید جدی گرفته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها