خبرهای داغ:
مراسم یوم الله نهم دی با حضور مسئولان و مردم در سالن معلم شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۷۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، گرامیداشت حماسه ۹ دی در سالن معلم شهرستان میامی با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات و امام جمعه میامی برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار فلاحتی در رابطه با ۹ دی بیان کرد:۹ دی نماد عزت و بصیرت مردم است، ۹ دی شناخت دوست از دشمن بود و نقاب فتنه گران را از چهره کریح آن‌ها برداشت و دست دشمنان رو شد.۹ دی فرصتی برای تبیین رشادت‌ها بودو و مردم باید نسبت به فته گذشته و فتنه آینده هوشیار باشند. در ادامه گرود سرود شهید بهنام محمدی برنامه خود را اجرا کردند.
حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا رایجی استاد حوزه و دانشگاه در ادامه درباره حماسه ۹ دی اظهار کرد: چه حادثه‌ای افتاد که ملت را وادار کرد که با توان جان و بدون دعوت هیچ کس و خودجوش به خیابان‌ها آمدند وبا هرشکل و ظاهر و هرنگرش سیاسی و حتی آن‌هایی که ۱۴ میلیون رای به کاندیدایی دادند که خود را برنده و دیگران را بازنده کرد، همرا ه. با ولایت و امت شدند و نقاب از چهره دشمن کشیدند و ماهیت انقلاب اسلامی را به استکبار جهانی نشان دادند.
وی در ادامه گفت: ریشه کودتای ۸۸ را باید به حاکمیت قبلی برگردانیم. کودتای ۸۸ فاز دوم براندازی نظام و انقلاب از جانب آمریکا موسوم به طرح ۲۰۲۰ بود. کودتای مخملی ۸۸ ردپای مستقیم امریکا، موساد اسرائیل، انگلیس، صهیونیست بین الملل و ... بودند که تماما جمع شدند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند و ولایت و اصل نظام رانشانه و انتخابات و رای مردم را باطل کننداما ملت با بصیرت ایران همرا با رهنمود‌های رهبری توطئه‌های آن‌ها را خنثی کردند.
وی افزود: ۹ دی سند اصالت نسل سومی انقلابیهاست و خواص با بصیرت از بی بصیرت جدا شدندو ملت ایران عمل به هنگام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها