خبرهای داغ:
دومین جلسه هماهنگی همایش ملی رزمندگان استان قزوین در غرب و شمالغرب کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز (دوشنبه) دومین جلسه پیگیری و هماهنگی همایش ملی رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور با حضور نمایندگان نیروهای مسلح و جهاد کشاورزی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.
سرهنگ عباس برزگر جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: گذشت زمان دفاع مقدس را به سمت فراموشی و تحریف می کشاند و وظیفه ما جلوگیری از این تحریف ها و ثبت واقعی دلاوری ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: همایشی را به همین منظور در حال تدارک هستیم تا تمام رزمندگان استان قزوین که در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور حضور داشته اند را فراخوانی کرده و در همایشی گردهم آوریم و سپس شروع به ثبت آثار این عزیزان نماییم در حالی که برای این امر اکنون هم دیر است اما شروع آن منجر به نتیجه خواهد بود.
سردار کبیری مسئول پژوهش و تدوین مرکز حفظ آثار سپاه استان قزوین نیز در اسین جلسه ابراز کرد: در این همایشی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد تمام رزمندگانی که در غرب و شمالغرب حضور داشته اند را فرا می خوانیم که به کمک ما بیایند تا واقعه آن دوران را به درستی و کامل ثبت نماییم.
وی یادآور شد: رزمندگان بسیجی را که خود جوش و بدون ثبت پرونده در این عملیات ها حضور داشتند را شناسایی می کنیم و خاطرات و اسناد آنها را هم گردآوری می نماییم و این فراخوان وهمایش بزرگ فرصت خوبی برای ثبت وقایع ایجاد می کند.
1012/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها