به مناسبت حماسه نهم دي:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله بیانیه ای صادر نمود

در این بیانیه آمده است: اكنون بايد مواظب نفوذ دشمن داخلي و خارجي باشيم كه نمونه آن را در برجام ديديم.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۰۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام ميرفخرالدين مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله به مناسبت حماسه نهم دي صادر نمود:
وی حضورمردم را بصورت خودجوش در 9 دي 1388 دفاع ازنظام اسلامي واصل ولايت فقيه و ولي زمان اعلان كردند واين ولايت فقيه مساله اي است كه به معناى اِعمال امورى که جنبه ‏حکومتى داشته، ودر همان سال‏هاى آغاز «غیبت کبرى‏» در گفتار فقها و علما مطرح بوده است واین امري است كه به طور کلى از بررسى گفتار و عملکرد فقهاى بزرگ ‏شیعه در قرن‏هاى مختلف به دست مى‏ آید که بسیارى از آن‏ها به ولایت ‏فقیه به عنوان سرپرستى امت و رتق و فتق امور، اعتقاد داشتند.مانند: شیخ مفید درقرن چهارم وپنجم هجری،خواجه نصیر طوسى و محقق حلى در قرن هفتم، علامه حلى، فخرالمحققین و شهید اول در قرن هشتم، فاضل مقداد و احمدبن فهدحلى اسدى در قرن نهم، محقق اردبیلى و اين همان اصل مهم دردين است كه قبولي تمام اعمال با آن پيوندخورده است.
وي با اشاره به خطبه 50 نهج البلاغه ريشه تمام فتنه ها را حب رياست و هواو هوس عنوان كرد و افزود: حماسه نهم دي 88 برگ زريني شد در تاريخ انقلاب اسلامي كه نمايانگر شور و شعور مردم ايران در راه اسلام و انقلاب است.
حجت الاسلام میر فخرالدین با بيان اينكه سران فتنه از عاقبت كاري كه انجام مي دادند كاملا آگاه بودند و عامدانه بيانيه صادر مي كردند در مورد حصر گفت: همانند بسياري از مواقع كه تاريخ تحريف مي شود تاريخ فتنه عظيم 88 نيز دچار تحريف شده و به دروغ مي گويند كه بلافاصله بعد از انتخابات سران فتنه به حصر رفتند در صورتي كه تا 25 بهمن 89 خبري از حصر نبود و طبق نظر كمسيون امنيت ملي اين افراد از داعش نيز براي انقلاب اسلامي و مردم ايران خطرناك ترند.
وی عنوان كرد اولين كسي كه شعار تقلب در انتخابات را علم كرد كسي بود كه 2ماه پيش از انتخابات در خطبه هاي نماز جمعه تهران گفته بود :انتخابات در پيش هست و بايد مراقب باشيم كه در انتخابات تقلبي صورت نپذيرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله درپایان افزود: اكنون نيز بايد مواظب نفوذ دشمن داخلي و خارجي باشيم كه نمونه آن را در برجام ديديم. نفوذ وادادگان داخلي به قدري مهم است كه حتي دشمني همچون آمريكا هم روي اينگونه افرادحساب ويژه بازكرده است.

ارسال نظرات