مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان؛

تربیت نیرو‌های طراز انقلاب اسلامی نیازمند تعامل با نمایندگی های، ولی فقیه است

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: تربیت نیرو‌های طراز انقلاب اسلامی نیازمند ارتباط گسترده با نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها است.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۹۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج دانشجویی استان سمنان، مسئول بسیج دانشجویی این استان به همراه جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد سمنان با حجت الاسلام و المسلمین کوهساری، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان سمنان دیدار و گفتگو کردند که گسترش روابط و همکاری‌ها از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این دیدار بود.
در این دیدار که به میزبانی نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد استان سمنان برگزار شد، جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی استان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان حضور داشتند.
حجت اسلام و المسلمین مقری مسئول نهاد نمایندگی رهبری در ناحیه بسیج دانشجویی سمنان به معرفی مسئول جدید بسیج دانشجویی استان سمنان پرداخته و خواستار گسترش و تعمیق همکاری‌ها بین مجموعه بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد استان سمنان شد.
در بخش بعدی این دیدار محمد امین بخشیان، مسئول جدید بسیج دانشجویی استان همکاری با مجموعه نهاد نمایندگی رهبری را مهم و موثر ارزیابی نمود و فعالیت به منظور تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی را نیازمند رابطه با نهاد‌های نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد.
در انتهای این دیدار از زحمات حجت الاسلام و المسلمین صالحیان به  منظور مجاهدت‌ها در زمینه حلقه صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد سمنان تقدیر شد

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار