خبرهای داغ:
امام جمعه خرمدشت گفت: یادآوری حماسه ۹دی موجب حفظ امنیت کشور است، ملت ایران نسبت به امنیت حساسیت ویژه ای دارند که باعث ایجاد این حماسه شده بود؛ چون در آن زمان ملت خود و کشور را در خطر کینه ورزی بیگانگان دیدند و حماسه خلق کردند.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۸۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوی، مراسم سالروز حماسه ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت و ولایت، در مسجد حجتی تاکستان با سخنرانی امام جمعه شهر خردمدشت حجت السلام سید اسماعیل موسوی بزگزار شد.
وی در ابتدای سخنانشان با اشاره به فتنه انگیزان و اقتشاشگران که در سال 88 موجب ناآرامی شده بودند گفت: سزای این افراد مرگ چند باره بود، اما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، سران فتنه گران زنده ماندند و نفس می کشند.
موسوی ابراز کرد: این افراد بدانند که در نظام جمهوری اسلامی این فتنه گران و افراد جایی ندارند و کاری پیش نخواهند برد.
امام جمعه خرمدشت ابراز کرد: بعضی از دولت مردان سست به جای اینکه به فکر حمایت از اقتشاشگران و فتنه انگیزان باشند باید به فکر حمایت از ملت باشند.
این مسوول با یادآوری این مسئله که برخی سران فتنه از اشتباه خود هنوز روگردان نیستند گفت: در زمان قدیم جادوگران و فتنه انگیزان در زمان فرعون فهمیدند که اشتباه کرده اند ولی اینها در این روزگار نفهمیدند و یا خود را به نفهمی زدند با این حال همان طور که دیدید مردم با بصیرت و آگاه آمدند و تکلیف خود را با فتنه انگیزان مشخص کردند.
موسوی گفت: اگر بخواهیم چند مورد از پیامد های ایجاد حماسه ۹ دی ماه توسط ملت ایران را یادآور بشویم باید به حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی اشاره کنیم چرا که دشمن به دنبال نشان دادن این موضوع به دروغ به افراد ظاهر بین است که این نظام در این روزها دیگر کارآمد نیست و باید در مقابل این نظام و حاکمیتش ایستاد.
وی اضافه کرد: کسانی که این نظام را به سخره می گیرند، در مقابل این جریان ها باید ایستادگی کرد و باید احتیاط کرد که جلوی فتنه انگیز و نفوذی را گرفت و آنان را شناسایی کرد.
امام جمعه خرمدشت در خاتمه اذعان کرد: یادآوری حماسه ۹دی موجب حفظ امنیت کشور است، ملت ایران نسبت به امنیت حساسیت ویژه ای دارند که باعث ایجاد این حماسه شده بود؛ چون در آن زمان ملت خود و کشور را در خطر کینه ورزی بیگانگان دیدند و حماسه خلق کردند.
7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها