خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

بی‌بصیرتی و ضعف در دشمن‌شناسی از عوامل فتنه 88 بود

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: بی‌بصیرتی و ضعف در دشمن‌شناسی از یکی از عوامل فتنه 88 بود چراکه بصیرت چراغ مه‌شکن است و وقتی فضا غبارآلود می‌شود این چراغ مسیر را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۷۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

بی‌بصیرتی و ضعف در دشمن‌شناسی از عوامل فتنه 88 بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در همایش خادمین شهدا و یادواره شهدای کربلای 4 و شهدای غواص با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت:9 دی ماه، روز بصیرت؛ پیام‌های زیادی دارد.

وی افزود: به طور قطع فتنه‌گری فتنه‌گران عواملی جز حب دنیا، قدرت طلبی و رفاه طلبی نبود که اگر غیر از این بود و مصلحت و منافع کشور و مردم را در نظر می‌گرفتند این اتفاقات نمی‌افتاد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان یکی دیگر از علل فتنه اظهار داشت: بی‌بصیرتی و ضعف در دشمن‌شناسی از دیگر عوامل بود چراکه بصیرت چراغ مه‌شکن است و وقتی فضا غبارآلود می‌شود این چراغ مسیر را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما اگر مسیر را گم کرده باشیم با قطب‌نما می‌توانیم راه را پیدا کنیم؛ بصیرت قطب نما است و اگر ضعف بصیرت نبود خیلی از آنهایی که در این مسیر قرار گرفتند و آن اقدامات و رفتارهای سران فتنه باعث نمی‌شد آنان بیایند و آن ناآرامی‌ها و اغتشاشات را به وجود آورند.

ابراهیمی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل فتنه را می‌توانیم عدم اطاعت از امام برحق و نایب امام عنوان کنیم چراکه اگر ولایت‌پذیری وجود داشت آن اتفاقات نمی‌افتاد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: سران فتنه آبروی نظام را بردند و امروز خیلی‌ها سعی دارند سران فتنه را تطهیر کنند و برخی از افراد به گونه‌ای از آن افراد یاد می‌کنند که گویا ضربه‌ای به نظام نزده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه سران فتنه رو سیاه دنیا و آخرت هستند، افزود: فتنه‌گران نظام را تا لبه پرتگاه سقوط بردند، آنها آسیب‌ها و لطماتی به کشور زدند که برابر با 8 سال دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: مراقب باشیم و یادمان نرود که مردم ما با فتنه‌گران هیچ وقت آشتی نخواهند کرد و ما نیز همین گونه هستیم و نظام هم حداقل برخورد را با آنها داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات