خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش با خانواده سرباز وطن دیدار کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دیدار خانواده سرباز شهید حمیدرضا اسدی رفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز داشت: بیداری و بصیرت ویژگی مشترک همه شهدا است و این بصیرت در آحاد جامعه اسلامی وجود دارد، نهم دی ماه نماد روشنی از وجود این بصیرت و بیداری در ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۷۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی صبح امروز درجریان دیدار با خانواده سرباز شهید حمیدرضا اسدی اظهارکرد: دراتفاق اخیرکرمان و درجریان این حادثه غم‌انگیز و شهادت حمیدرضا اسدی درمبارزه با اشرار کوردل، نمادی از وحدت نیروهای مسلح را می‌توان مشاهده کرد.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: سرباز حمیدرضا اسدی جزو سربازان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) بود و وظیفه‌ای جز رصد آسمان در پست دیده‌بانی نداشت،با این حال این سرباز وظیفه‌شناس درآن لحظه حساس، وظیفه را در همراهی با غیور مردان نیروی انتظامی در مبارزه با اشرار کوردل دانسته و در این مسیر به فیض شهادت نائل شد.

وی در ادامه سرباز شهید اسدی را افتخاری برای خانواده شهیدپرور خود و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه قرارگاه پدافند هوایی عنوان کرد و گفت: مردم شهیدپرور استان پهناور اصفهان به ویژه شهرستان فلاورجان باید به وجود چنین سربازی به خود ببالند و تمام قد این راه پرافتخار و پربهجت را ادامه دهند.

محمدحسنی این شهید را یکی از ستارگان آسمان غیرت و ایثار قلمداد و تأکید کرد: این شهید بزرگ و دیگر شهدای گرانقدر ایران اسلامی در راه حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب و در راه اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده‌اند و وظیفه‌ای که بر دوش همه ما سنگینی می‌کند ادامه دادن این راه، با تمام قوت و توان است.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز داشت: بیداری و بصیرت ویژگی مشترک همه شهدا است و این بصیرت در آحاد جامعه اسلامی وجود دارد، نهم دی ماه نماد روشنی از وجود این بصیرت و بیداری در ملت بزرگ ایران است.

وی در پایان ضمن رساندن پیام تبریک و تسلیت مقام معظم رهبری به خانواده شهید اسدی گفت: از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم آرامش و صبری به شما عطا کند که به حضرت زینب کبری (س) عنایت کرد و زمینه‌ساز حماسه‌ای بی‌نظیر در تاریخ شد.

ارسال نظرات